Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Psychologie

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 1 rokem

lukas-krcil-web

Rozjezd startupu Hedepy a prodej psychoterapie on-line | Lukáš Krčil

Nahlédněte do zákulisí startupu Hedepy, který získal krátce po svém startu první investory a nyní si získává svůj prostor na trhu. Rozhovor se spoluzakladatelem.

Před 2 roky

Inzerce

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Přes 60 let se doktor Radkin Honzák věnuje psychologii. Rukama mu prošly tisíce lidí, kteří se mu svěřily se svými problémy. Byla mezi nimi i řada lidí, jako jsme my. Proto jsem s panem doktorem probral témata, jako je vysoké…

Před 3 roky

marek-vich-web

Marek Vich: Většina lidí je příliš pohlcená tím, co dělá

Co to je mindfulness a jak vám dokáže pomoci?

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

katka-matouskova-web

Kateřina Matoušková Šindelářová: Jak zvýšit svoje sebevědomí?

Co odlišuje sebevědomé lidi od méně sebevědomých? A rozhoduje sebevědomí o profesních úspěchu?

Před 6 roky

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

„Kvalitnější rozhovor se mnou nenajdete,“ řekl Mário po natáčení. Čerpejte z jeho zkušeností s podnikáním na internetu.

Před 7 roky

Vít Prokůpek: V byznysu nevítězí ti lepší, ale ti přesvědčivější

Když jsem se zúčastnil kurzu Psychologie přesvědčivosti od Víta Prokůpka (můj report najdete zde), nevěděl jsem moc, co od toho mám očekávat. Vít je odborníkem v oblasti vyjednávání a ovlivňování, což samo o sobě zní možná až strašidelně. Z jeho…

Před 8 roky

Tomáš Hajzler: Ve velkých firmách to bylo skvělé, jen svoboda tam nebyla

Tomáš Hajzler patří mezi oblíbené české bloggery a propagátory svobodomyslných firem. Je zakladatelem nakladatelství PeopleComm a v minulosti zastával manažerskou funkci ve třech nadnárodních firmách. Sám další tři firmy založil, je autorem knihy Peníze, nebo Život? Nejvíce se zabývá tématem…

Před 8 roky

Jan Moravec: Nejhorší, co člověk může udělat, je snažit se dosáhnout něčeho, v čem nevidí smysl

Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů. Pracoval pro několik velkých společností, mezi něž můžeme zařadit například Vodafone nebo Telefónicu. Živí se pouze…

Před 8 roky

Petr Franěk: Objevte, kým jste, poznávejte své teritorium a učte se v něm být co nejlepší

Úspěchu se v obecném pojetí věnuje spousta webů. Jedním z nich je i Filosofie-Úspěchu.cz od Petra Fraňka. Ten má firmu zabývající se nízkonákladovým tiskem, navrhováním tiskovin a specializuje se zejména na zlatotisk, reliéfní tisk a tvarový výsek. Své práce má dostatek a…

Před 8 roky

Jak vypadá návod na sladký život podle Petry Kovandové?

Setkali jste se již někdy s prvotřídními pralinkami značky BON BON? Milovníci (a především milovnice) sladkostí v této chvíli jistě zbystří. Kdo z vás ale ví, že všechny pralinky jsou vyráběny ručně a stojí za nimi jedna podnikavá žena? Petra Kovandová, majitelka společnosti…

Před 9 roky

Tomáš Morávek: Když vyděláváme hodně peněz, většinou tomu musíme něco obětovat

Mgr. Tomáš Morávek je vystudovaný klinický psycholog a zaměřuje se zejména na řešení osobních a pracovních problémů ve vztahu k osobnímu rozvoji. Jeho služeb využívá mimo jiné i bonitní klientela, která má problémy se svým nemalým bohatstvím. O tomto tématu se…

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Inzerce