Schopnosti a zkušenosti tvoří profesionála a odrážejí se v jeho práci, která poté mluví sama za sebe a je pro autora nejlepší reklamou. Problém však nastává ve chvíli, kdy nedostanete šanci předvést, co skutečně dovedete. S tímto úskalím se střetávají zejména podnikatelé…
Před 10 roky
Začínáte svůj projekt, jste si jistí, že jste v oboru nejlepší a nejlevnější, a přesto se vám příliš nedaří? Nevíte, co s tím? Propagace vašeho projektu, webových stránek či firmy je stejně důležitá jako kvalita vaší práce. Můžete být nejlepší na…
Před 11 roky
Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také…
Před 11 roky
Pro mnoho webových stránek může prodej placených článků znamenat i velkou část zisku, ne-li zisk celý. PR články jsou na internetu velmi vyhledávané, je o ně zájem a dobře se prodávají. Co by ale měly obsahovat a jak se liší…
Před 11 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Pojem „virální marketing“ je stále používanější. Setkáváme se s ním na internet, v televizi, v odborných časopisech a podobně. Začínající podnikatelé by ho měli znát, pojďme se na něj tedy podívat… Co to je virální marketing? Virální marketing je další z marketingových technik používaných…
Před 11 roky
Reklama je nezbytnou součástí vašeho podnikání. I když vytvoříte ten nejlepší produkt na světě a neřeknete o něm lidem, umřete hlady. Jak tedy začít propagovat vaší firmu? „Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu.“ Henry…
Před 11 roky
O šuškání jsem v nadpise napsal schválně. S tématem totiž hodně souvisí. Buzzmarketing není příliš známý, většina lidí vůbec netuší, o čem vlastně je a jaký je jeho smysl. Pojďme se na to tedy podívat… Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu…
Před 11 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.