Inzerce

Propagace

Úspěšná sebeprezentace: Jak uspět při propagování sebe sama?

Schopnosti a zkušenosti tvoří profesionála a odrážejí se v jeho práci, která poté mluví sama za sebe a je pro autora nejlepší reklamou. Problém však nastává ve chvíli, kdy nedostanete šanci předvést, co skutečně dovedete. S tímto úskalím se střetávají zejména podnikatelé…

Před 8 roky

Jak správně propagovat svůj projekt? Jaká reklama je nejlepší?

Začínáte svůj projekt, jste si jistí, že jste v oboru nejlepší a nejlevnější, a přesto se vám příliš nedaří? Nevíte, co s tím? Propagace vašeho projektu, webových stránek či firmy je stejně důležitá jako kvalita vaší práce. Můžete být nejlepší na…

Před 8 roky

Inzerce

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také…

Před 9 roky

PR článek: Co to je, co má obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy?

Pro mnoho webových stránek může prodej placených článků znamenat i velkou část zisku, ne-li zisk celý. PR články jsou na internetu velmi vyhledávané, je o ně zájem a dobře se prodávají. Co by ale měly obsahovat a jak se liší…

Před 9 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Virální marketing: Lidé v roli protagonistů, jak to vlastně probíhá?

Pojem „virální marketing“ je stále používanější. Setkáváme se s ním na internet, v televizi, v odborných časopisech a podobně. Začínající podnikatelé by ho měli znát, pojďme se na něj tedy podívat… Co to je virální marketing? Virální marketing je další z marketingových technik používaných…

Před 9 roky

Reklama: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…

Reklama je nezbytnou součástí vašeho podnikání. I když vytvoříte ten nejlepší produkt na světě a neřeknete o něm lidem, umřete hlady. Jak tedy začít propagovat vaší firmu? „Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu.“ Henry…

Před 9 roky

Buzz marketing: Chcete si pošuškat o tom, v čem to vlastně spočívá?

O šuškání jsem v nadpise napsal schválně. S tématem totiž hodně souvisí. Buzzmarketing není příliš známý, většina lidí vůbec netuší, o čem vlastně je a jaký je jeho smysl. Pojďme se na to tedy podívat… Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu…

Před 9 roky

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele