Inzerce

PPC

petra-pacakova-web

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo…

Před 4 roky

David Pohorský

Odstranění pravého reklamního sloupce ve vyhledávání Google je špatná zpráva pro malé inzerenty

Světem PPC reklamy jako kulový blesk proběhla zpráva o tom, že Google oficiálně potvrdil zrušení pravého sloupce reklamy ve výsledcích vyhledávání. Co to v praxi znamená a jak to ovlivní váš rozpočet na PPC reklamu?

Před 5 roky

Inzerce

jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.

Před 6 roky

Jak vytvořit efektivní reklamní banner?

Chcete efektivně inzerovat na internetu? A využíváte k tomu bannerovou reklamu? Máme několik tipů, jak vytvořit banner, na který budou lidé klikat. A ukázky!

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jakub Kašparů: Analýza klíčových slov je základním kamenem každého projektu

Analýza klíčových slov je pro mnohé jedna velká neznámá. Podle Jakuba Kašparů, spolumajitele společnosti Lynt services, je to však základní kámen všech úspěšných projektů.

Před 6 roky

Robert Štípek: Inzerenti v PPC chybují už na samém začátku

Investujete do PPC reklamy, ale nedostavují se kýžené výsledky? Co děláte špatně a jak to udělat lépe? Odpovídal PPC konzultant Robert Štípek.

Před 6 roky

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování značky. Povídali jsme si o tom s Markétou Kabátovou, jež má zkušenosti z Googlu a Webnode.

Před 7 roky

Jsou ještě grafické reklamní bannery efektivní?

Všichni stále mluví o bannerové slepotě, tedy o naší vypěstované neschopnosti vnímat grafické reklamní prvky. Přesto ale vidím stovky, možná tisíce webů, které jsou bannerů plné. Přijde mi to jako zajímavý protiklad, kdy jedni říkají, že jsou už bannery mrtvé,…

Před 7 roky

Tomáš Turek: S trochou zkušeností zvládne základní nastavení PPC i začátečník

Vystudoval ekonomiku a management na ČZU v Praze. Dnes pracuje jako PPC specialista v Dobrém webu. Tomáš Turek pečuje zejména o korporátní klienty, ale vedle toho i školí naprosté začátečníky.

Před 7 roky

Miroslav Uďan: Snažím se lidem, kteří mají sen osamostatnit se, co nejvíce pomoci

O e-shopových systémech jsme napsali již mnoho a řada článků nás teprve čeká. Miroslav Uďan však není jen reprezentantem Shoptetu, je to i člověk, který začínal na zelené louce a který je dnes inspirací pro nejednoho podnikatele.

Před 7 roky

Petra Větrovská: Začínala jsem jako kodérka a přidávala jsem odkazy do katalogů

Na internetu najdete řadu článků o Petře Větrovské. Je totiž přední konzultantkou PPC a je opravdu profesionálkou ve svém oboru. Za hodinu konzultace si účtuje 2000 Kč a své klienty si velmi pečlivě vybírá.

Před 7 roky

Josef Kroupa: Vysokého pasivního příjmu jsem dosáhl díky své houževnatosti a snaze zkoušet nové věci

Josef Kroupa je třicetiletý podnikatel, který zaujal nejednoho člověka svým blogem, na němž publikuje velmi motivující informace o svém pasivním příjmu.

Před 8 roky

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda