PPC kampaně jsou nedílnou součástí marketingu snad každého firmy podnikající na internetu. Ondřeje Vodehnala z Filipesmedia jsem se ptal, jak zlepšit jejich výkon.
Před 6 měsíců
Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo…
Před 6 roky
Světem PPC reklamy jako kulový blesk proběhla zpráva o tom, že Google oficiálně potvrdil zrušení pravého sloupce reklamy ve výsledcích vyhledávání. Co to v praxi znamená a jak to ovlivní váš rozpočet na PPC reklamu?
Před 8 roky
Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.
Před 8 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Vytvořit si vlastní reklamní banner se zdá být velmi snadné. Stačí zapnout grafický editor nebo poslat obecné zadání grafikovi a je hotovo. Máme co použít. Jenomže ono to tak snadné není a i banner si zaslouží naši pozornost. Jak tedy…
Před 8 roky
Analýza klíčových slov je pro mnohé jedna velká neznámá. Podle Jakuba Kašparů, spolumajitele společnosti Lynt services, je to však základní kámen všech úspěšných projektů. V čem je tato analýza tak důležitá, jak nám dokáže pomoci a je složité si ji…
Před 8 roky
Investujete každý měsíc nemalé peníze do PPC reklamy, ale stále se nedostavují kýžené výsledky? Ztrácíte pomalu, ale jistě důvěru v PPC reklamu nebo teprve začínáte a bojíte se, že proděláte peníze? Jak dělat PPC efektivně nám radil PPC konzultant a…
Před 9 roky
Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování hodnoty značky. Své o tom ví i Markéta Kabátová, která vedla marketingový tým ve Webnode a dnes pracuje v Googlu. Markéto, co je…
Před 9 roky
Všichni stále mluví o bannerové slepotě, tedy o naší vypěstované neschopnosti vnímat grafické reklamní prvky. Přesto ale vidím stovky, možná tisíce webů, které jsou bannerů plné. Přijde mi to jako zajímavý protiklad, kdy jedni říkají, že jsou už bannery mrtvé,…
Před 9 roky
Vystudoval ekonomiku a management na ČZU v Praze. Dnes pracuje jako PPC specialista v Dobrém webu. Tomáš Turek pečuje zejména o korporátní klienty, ale vedle toho i školí naprosté začátečníky. Napadlo mě se ho zeptat, jak s PPC začít, proč…
Před 9 roky
O e-shopových systémech jsme napsali již mnoho a řada článků nás teprve čeká. Miroslav Uďan však není jen reprezentantem Shoptetu, je to i člověk, který začínal na zelené louce a který je dnes inspirací pro nejednoho podnikatele. V posledních týdnech…
Před 9 roky
Na internetu najdete řadu článků o Petře Větrovské. Je totiž přední konzultantkou PPC a je opravdu profesionálkou ve svém oboru. Za hodinu konzultace si účtuje 2000 Kč a své klienty si velmi pečlivě vybírá. Žádný ze zmíněných článků ale nepojednává…
Před 9 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce