Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

PPC

Nejnovější obsah:

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

petra-pacakova-web

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

David Pohorský

Odstranění pravého reklamního sloupce ve vyhledávání Google je špatná zpráva pro malé inzerenty

jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Inzerce

Jak vytvořit efektivní reklamní banner?

Jakub Kašparů: Analýza klíčových slov je základním kamenem každého projektu

Robert Štípek: Inzerenti v PPC chybují už na samém začátku

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Jsou ještě grafické reklamní bannery efektivní?

Tomáš Turek: S trochou zkušeností zvládne základní nastavení PPC i začátečník

Miroslav Uďan: Snažím se lidem, kteří mají sen osamostatnit se, co nejvíce pomoci

Petra Větrovská: Začínala jsem jako kodérka a přidávala jsem odkazy do katalogů

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.