Nejlepší české e-shopy jsou velmi známé. Věděli jste ale, jak fungují a kdo za nimi stojí? Podívejte se s námi na seznam nejlepších českých e-shopů a zjistěte, jak vznikají, jak jsou řízeny a s jakou filosofií na nich pracují lidé, co je tvoří.
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 5 měsíců
Mým hostem je tentokrát ředitel Lékárna.cz Karel Klodner, který firmu začal řídit v roce 2013 v období, kdy se jí příliš nedařilo. Jak se z toho firma dostala a jak se jí daří zvládat krizi nyní, si budeme povídat v…
Před 2 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Ve svých 20 letech založil e-shop, který dnes známe jako CZC.cz. Ve svých 40 letech ho prodal a ocitl se v situaci, kdy musel začít řešit osobní motivaci a smysl svého života….
Před 2 roky
Finanční řízení firem je jedno z nejpodceňovanějších témat české e-commerce. V tomto rozhovoru si o něm povídáme s finančním ředitelem Alza.cz Jiřím Ponrtem. Jiří Ponrt působí ve funkci finančního ředitele Alza.cz již přes 5 let. Jak sám přiznává, Alza je…
Před 3 roky
V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak…
Před 3 roky
Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…
Před 4 roky
Spoluzakladatel Kasa.cz, Pilulka.cz, Ticketon.cz a dalších projektů, investor Martin Kasa je hostem dnešního rozhovoru. Povídali jsme si o tom, proč je potřeba v podnikání vždy udělat něco navíc a že se člověk po prodeji vlastního byznysu může snadno ocitnout v…
Před 4 roky
Když se bavím s internetovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které bylo zainvestováno mnoho peněz, ale žádné nevydělala. Jaký má takový byznys smysl a je to…
Před 4 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců