Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak psát blog

pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…

Před 4 roky

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali…

Před 5 roky

Inzerce

muz-prekvapeni-pocitac-web

Blogeři a sociální sítě: Jak se inspirovat pro svou práci?

Přináším druhý díl série o tom, jak analyzovat cizí blog. Tentokrát to bude o sociálních sítích. Kvalitní obsah tvoří základ úspěšného blogování. Pravda ale je, že pokud se nedostane k lidem, ztrácí lesk. Ani sebekrásnější žena si nezíská zájem mužů,…

Před 6 roky

5 účinných zabijáků firemního blogu

Napište to a můžete firemní blog zabalit. Přinášíme vám účinné postupy, jak definitivně zničit svůj firemní blog. Některé nepotřebujete ani radit, už je umíte.

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

6 netradičních tipů na skvělé články na blog

Chybí vám inspirace pro nové články na blog? V tom případě pro vás máme několik nápadů, jak ji získat, a konkrétní příklady.

Před 8 roky

Ivana Koutová: Lidé často začnou rozvíjet svůj nápad, ale úplně pominou, co je jejich produktem

Ing. Ivana Koutová je projektová manažerka, která se zaměřuje zejména na internetové projekty. Řídí například firemní stránky, blogy, e-shopy a další webové stránky. Ve svém oboru má více jak 10letou praxi a já jsem se jí rozhodl zeptat na to,…

Před 9 roky

Blogování a minisites aneb Další způsob, jak budovat zpětné odkazy

Jak už víte, linkbuilding je budování zpětných odkazů. Je to činnost, kterou je třeba stále aktualizovat, a to můžete dělat více způsoby. Tím zabezpečíte vaší stránce lepší postavení ve vyhledávačích, vyšší návštěvnost a také vyšší ranky. Jednou z možností propagace…

Před 11 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce