Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Externí ředitel marketingu

Ředitel marketingu firmy je odpovědný za plánování a implementaci marketingových strategií společnosti s cílem zvýšit povědomí o produktech nebo službách společnosti a zvýšit prodeje.

To může zahrnovat práci s marketingovými týmy na tvorbě reklamních kampaní, analýzu tržního prostředí a sledování konkurence, rozhodování o rozpočtech na marketingové aktivity a spolupráci s dalšími odděleními společnosti, jako je například obchodní oddělení nebo oddělení pro vývoj produktů, aby se zajistilo, že marketingové aktivity jsou v souladu s celkovou strategií společnosti.

Externí marketingový ředitel pracuje pro společnost na externí bázi coby najatý konzultant nebo jako součást externí marketingové agentury, místo aby byl zaměstnancem společnosti. Často se tak děje i v rámci interim managementu.

To může být výhodné pro společnosti, které nemají vlastní marketingový tým nebo chtějí získat zkušenosti a know-how zkušeného marketingového profesionála bez nutnosti ho zaměstnat na plný úvazek.

Externí marketingový ředitel se může specializovat na určité oblasti marketingu nebo mít široké znalosti a zkušenosti s různými druhy marketingových strategií a taktik.

Kdy najmout externího ředitele marketingu?

Existuje velká škála situací, kdy může být výhodné najmout externího marketingového ředitele. Toto jsou některé z nich:

  • Pokud vaše firma nemá vlastní marketingový tým nebo má malý tým s omezenými zkušenostmi a znalostmi. Externí marketingový ředitel může poskytnout zkušenosti a know-how, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové aktivity a zvýšit prodeje.
  • Pokud chcete získat zkušenosti a know-how zkušeného marketéra, aniž byste ho museli zaměstnat na plný úvazek. Externí marketingový ředitel může přijít do vaší společnosti na určitou dobu a pomoci s implementací marketingových strategií nebo s analyzováním tržního prostředí.
  • Pokud potřebujete zvýšit povědomí o vašich produktech nebo službách a zvýšit prodeje, ale nevíte, jak na to. Externí marketingový ředitel může přijít s novými nápady a strategiemi, které vám pomohou dosáhnout vašich cílů.
  • Pokud chcete zlepšit komunikaci se zákazníky nebo získat nové zákazníky. Externí marketingový ředitel může pomoci s tvorbou kampaní, které budou cílit na konkrétní cílové skupiny a budou efektivně komunikovat hodnoty vašich produktů nebo služeb.
  • Pokud chcete zvýšit svůj prodej na e-shopu nebo zvýšit návštěvnost na svých webových stránkách. Externí marketingový ředitel může pomoci s optimalizací vašich webových stránek pro vyhledávače, s tvorbou obsahu, který bude atraktivní pro vaše cílové skupiny, a s implementací dalších on-line marketingových strategií, jako je například e-mailový marketing nebo reklamní kampaně na sociálních médiích.

O výběru a práci marketérů mluvíme v mnoha našich rozhovorech. Poslechněte si některé z nich:

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.

Před 7 měsíců

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 9 měsíců

Inzerce

Premium
ondrej-slama-web

Šéf marketingu: Vyberte toho nejlepšího | Ondřej Sláma

Zkušený marketingový expert Ondřej Sláma radí, jak do firmy najít a vybrat co nejlepšího marketingového ředitele. Zkušenosti z Alzy, agentur i freelancingu.

Před 11 měsíců

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Jak nastavit marketing firmy, aby skutečně fungoval? A kdy využít externí specialisty a co si naopak dělat in-house? Více nez 20 let zkušeností Karla Novotného.

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Jak vytvořit marketingovou strategii pro menší nebo středně velkou firmu? Poslechněte si zkušeného specialistu na marketing Michala Krutiše.

Před 1 rokem

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Jak přistupují marketéři k penězům svých klientů a je rozdíl investovat ze svého? A jak se rozjíždí marketing naprosto neznámé investiční platformy?

Před 2 roky

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 2 roky

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Změny trhu, poptávka od značek, zaměření marketérů

VIDEO: Vyplatí se vaší firmě najmutí externího marketingového ředitele? Poslechněte si zkušenosti dalších podnikatelů a profesionálů v našich rozhovorech.

Před 3 roky

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

VIDEO: Vyplatí se vaší firmě najmutí externího marketingového ředitele? Poslechněte si zkušenosti dalších podnikatelů a profesionálů v našich rozhovorech.

Před 6 roky

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce