Ředitel marketingu firmy je odpovědný za plánování a implementaci marketingových strategií společnosti s cílem zvýšit povědomí o produktech nebo službách společnosti a zvýšit prodeje.
To může zahrnovat práci s marketingovými týmy na tvorbě reklamních kampaní, analýzu tržního prostředí a sledování konkurence, rozhodování o rozpočtech na marketingové aktivity a spolupráci s dalšími odděleními společnosti, jako je například obchodní oddělení nebo oddělení pro vývoj produktů, aby se zajistilo, že marketingové aktivity jsou v souladu s celkovou strategií společnosti.
Externí marketingový ředitel pracuje pro společnost na externí bázi coby najatý konzultant nebo jako součást externí marketingové agentury, místo aby byl zaměstnancem společnosti. Často se tak děje i v rámci interim managementu.
To může být výhodné pro společnosti, které nemají vlastní marketingový tým nebo chtějí získat zkušenosti a know-how zkušeného marketingového profesionála bez nutnosti ho zaměstnat na plný úvazek.
Externí marketingový ředitel se může specializovat na určité oblasti marketingu nebo mít široké znalosti a zkušenosti s různými druhy marketingových strategií a taktik.
Existuje velká škála situací, kdy může být výhodné najmout externího marketingového ředitele. Toto jsou některé z nich:
O výběru a práci marketérů mluvíme v mnoha našich rozhovorech. Poslechněte si některé z nich:
Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.
Před 7 měsíců
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 9 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Jak přistupují marketéři k penězům svých klientů a je rozdíl investovat ze svého? A jak se rozjíždí marketing naprosto neznámé investiční platformy?
Před 2 roky
VIDEO: Vyplatí se vaší firmě najmutí externího marketingového ředitele? Poslechněte si zkušenosti dalších podnikatelů a profesionálů v našich rozhovorech.
Před 3 roky
Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.
Před 6 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.