Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Externí ředitel marketingu

Ředitel marketingu firmy je odpovědný za plánování a implementaci marketingových strategií společnosti s cílem zvýšit povědomí o produktech nebo službách společnosti a zvýšit prodeje.

To může zahrnovat práci s marketingovými týmy na tvorbě reklamních kampaní, analýzu tržního prostředí a sledování konkurence, rozhodování o rozpočtech na marketingové aktivity a spolupráci s dalšími odděleními společnosti, jako je například obchodní oddělení nebo oddělení pro vývoj produktů, aby se zajistilo, že marketingové aktivity jsou v souladu s celkovou strategií společnosti.

Externí marketingový ředitel pracuje pro společnost na externí bázi coby najatý konzultant nebo jako součást externí marketingové agentury, místo aby byl zaměstnancem společnosti. Často se tak děje i v rámci interim managementu.

To může být výhodné pro společnosti, které nemají vlastní marketingový tým nebo chtějí získat zkušenosti a know-how zkušeného marketingového profesionála bez nutnosti ho zaměstnat na plný úvazek.

Externí marketingový ředitel se může specializovat na určité oblasti marketingu nebo mít široké znalosti a zkušenosti s různými druhy marketingových strategií a taktik.

Kdy najmout externího ředitele marketingu?

Existuje velká škála situací, kdy může být výhodné najmout externího marketingového ředitele. Toto jsou některé z nich:

  • Pokud vaše firma nemá vlastní marketingový tým nebo má malý tým s omezenými zkušenostmi a znalostmi. Externí marketingový ředitel může poskytnout zkušenosti a know-how, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové aktivity a zvýšit prodeje.
  • Pokud chcete získat zkušenosti a know-how zkušeného marketéra, aniž byste ho museli zaměstnat na plný úvazek. Externí marketingový ředitel může přijít do vaší společnosti na určitou dobu a pomoci s implementací marketingových strategií nebo s analyzováním tržního prostředí.
  • Pokud potřebujete zvýšit povědomí o vašich produktech nebo službách a zvýšit prodeje, ale nevíte, jak na to. Externí marketingový ředitel může přijít s novými nápady a strategiemi, které vám pomohou dosáhnout vašich cílů.
  • Pokud chcete zlepšit komunikaci se zákazníky nebo získat nové zákazníky. Externí marketingový ředitel může pomoci s tvorbou kampaní, které budou cílit na konkrétní cílové skupiny a budou efektivně komunikovat hodnoty vašich produktů nebo služeb.
  • Pokud chcete zvýšit svůj prodej na e-shopu nebo zvýšit návštěvnost na svých webových stránkách. Externí marketingový ředitel může pomoci s optimalizací vašich webových stránek pro vyhledávače, s tvorbou obsahu, který bude atraktivní pro vaše cílové skupiny, a s implementací dalších on-line marketingových strategií, jako je například e-mailový marketing nebo reklamní kampaně na sociálních médiích.

O výběru a práci marketérů mluvíme v mnoha našich rozhovorech. Poslechněte si některé z nich:

Nejnovější obsah:

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
ondrej-slama-web

Šéf marketingu: Vyberte toho nejlepšího | Ondřej Sláma

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Změny trhu, poptávka od značek, zaměření marketérů

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.