Content marketing je v současné době velmi podstatnou součástí marketingového světa. Zaměřujete se na tvorbu takového obsahu, který naplní konkrétní marketingové cíle – např. podpoří značku firmu, přivede nové zákazníky, vybuduje se stávajícími zákazníky užší vztah, pomůže webovým stránkám získat vyšší pozice ve vyhledávačích apod.
Do češtiny content marketing překládáme jako obsahový marketing. Na trhu najdeme již řadu firem a jednotlivců, které se na něj specializují. V našich článcích a videích vám přinášíme konkrétní tipy, jak dělat content marketing efektivně a jak v něm dosáhnout co nejlepších výsledků.
Související témata: Jak začít s copywritingem? | Marketingové kampaně | Influencer marketing
Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad…
Před 3 roky
Podobných příběhů jste na první pohled slyšeli už několik. 22letý Ján Čakloš začal podnikat ještě na střední škole, vysokou po pár týdnech ukončil a začal se naplno věnovat byznysu. Jenomže těch zajímavých momentů najdeme v Jánově příběhu více… Jeho firma TEXTO je doslova rodinná….
Před 3 roky
Ačkoliv je Slovenka z Prešova, bylo to v Praze, kde se poprvé ponořila do světa online marketingu. Dnes 28letá Gabka Koščová pracuje na volné noze a nomádi v Ázií. Před tím strávila téměř 2 roky v Berlíně, kde také chvíli…
Před 4 roky