Inzerce

Budování značky

petr-mysak-web

Petr Myšák: Co to jsou archetypy a jak je využít pro své podnikání?

Konzistence značky je dnes velmi důležitá. Pomoci k ní mohou archetypy. Jak je využít v praxi a jak s nimi pracuje jedna česká agentura, jsme rozebrali v tomto rozhovoru.

Před 5 roky

vit-mistina

VIDEO: Vít Miština o budování značky a archetypech

Budování značky je velmi trendy téma. Řešit by jej měl každý podnikatel a pojmy jako branding, archetypy apod. by mu neměly být cizí. Vy je znáte?

Před 6 roky

Inzerce

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování hodnoty značky. Své o tom ví i Markéta Kabátová, která vedla marketingový tým ve Webnode a dnes pracuje v Googlu. Markéto, co je…

Před 6 roky

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat. Karel Novotný o sobě tvrdí, že po 15 letech v byznysu už ví, jak tyto značky fungují, což dokazuje i…

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding