Inzerce

Budování značky

petr-mysak-web

Petr Myšák: Co to jsou archetypy a jak je využít pro své podnikání?

Konzistence značky je dnes velmi důležitá. Pomoci k ní mohou archetypy. Jak je využít v praxi a jak s nimi pracuje jedna česká agentura, jsme rozebrali v tomto rozhovoru.

Před 5 roky

vit-mistina

VIDEO: Vít Miština o budování značky a archetypech

Budování značky je velmi trendy téma. Řešit by jej měl každý podnikatel a pojmy jako branding, archetypy apod. by mu neměly být cizí. Vy je znáte?

Před 6 roky

Inzerce

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování značky. Povídali jsme si o tom s Markétou Kabátovou, jež má zkušenosti z Googlu a Webnode.

Před 6 roky

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat.

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz