Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Budování agentury

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.

Před 1 rokem

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Zkušený specialista založí agenturu a stane se manažerem. Co může udělat pro to, aby kvalita práce jeho zaměstnanců byla na vysoké úrovni?

Před 1 rokem

Inzerce

pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

Společnost ACOMWARE založila novou kreativní agenturu. Využila při tom know-how ze své vlastní historie. A do čela posadila youtube. Poslechněte si celý příběh.

Před 1 rokem

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč….

Před 4 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…

Před 4 roky

ondrej-slama-web

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Jaká největší rizika musí podnikatelé nést a co Ondřeji znepříjemňovalo spánek?

Před 6 roky

Luboš Plotěný: Původně jsem do Dobrého webu vstoupil jako brigádník, dnes jsem spolumajitel

Jednatřicetiletý Luboš Plotěný Dobrý web s.r.o. nezaložil, dokonce nestál ani při jeho vzniku. Jak se tedy dokázal vypracovat až na ředitele a jak dnes firmu, v níž má 10% obchodní podíl, řídí? Začněme u úplných začátků, jak vznikla firma Dobrý web…

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

Inzerce