SEO je zkratkou anglického „search engine optimization“. Do češtiny se překládá jako optimalizace webu pro vyhledávače. Jeho cílem je dosáhnout toho, aby se webové stránky zobrazovaly co nejvýše ve vyhledávání na relevantní klíčové fráze.
Dosahuje toho prostřednictvím mnoha aktivit – úprav přímo na webových stránkách (tzv. on-page SEO), ale i aktivitami mimo webové stránky (tzv. off-page SEO), což může zahrnovat například linkbuilding (sbírání zpětných odkazů na web).
V průběhu času a v souvislosti se zdokonalováním internetových vyhledávačů a rozvojem on-line marketingu jako takového se optimalizace pro vyhledávače značně komplikuje. Mnozí specialisté do ní dnes řadí i spoustu dalších dalších marketingových disciplín, jako je třeba PPC reklama, affiliate marketing nebo spolupráce s influencery.
Zkušený SEO specialista by měl mít přehled napříč obory internetového marketingu a rozumět by měl i samotné tvorbě webových stránek, designu a uživatelské použitelnosti webu.
V této rubrice najdete rozhovory o optimalizaci pro vyhledávače, ve kterých zjistíte, jak nad SEO přemýšlet a jak k němu přistupovat.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.