Inzerce

Jak vytvořit e-shop

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

Proč mají e-shopy tolik neuhrazených pohledávek a jak se mohou ke svým penězům dostat dříve? A jakou roli v tom hrají velcí hráči a marketplaces?

Před 3 měsíci

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Proč e-shopy pracují s krabicemi neefektivně a jak je nakupovat výhodněji? Zjistíte i to, jak se díky krabicím odlišit od konkurence a proč jich nenakupovat příliš mnoho najednou.

Před 4 měsíci

Inzerce

jan-lastuvka-web

Finanční řízení e-shopu: Jak s ním začít? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Co všechno by měli provozovatelé e-shopů sledovat a jak přemýšlet nad finančním řízením? Poslechněte si zakladatele služby Lemonero Jana Laštůvku.

Před 4 měsíci

konstantin-margaretis-web

Zahraniční firmy outsourcují logistiku víc než ty české | Konstantin Margaretis (Skladon)

Zjistěte, proč zahraniční firmy outsourcují logistiku e-shopu ve větší míře než firmy české. Poslechněte si spoluzakladatel jedné z nejrychleji rostoucích firem v Evropě.

Před 4 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-jecmen-web

Logistika e-shopu v zahraničí | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

Zlepšete vaši logistiku pro zákazníky ze zahraničí. Poslechněte si, jak k ní přistupuje jednička ve svém oboru a co vše na zahraničních trzích nabízí.

Před 4 měsíci

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Jedno z nejpopulárnějších nakladatelství v Česku má svůj e-shop. Zjistěte, jak probíhá jeho tvorba a díky čemu získává nejvíce nových objednávek.

Před 4 měsíci

michaela-matejkova-web

Outsourcing v podnikání: Co za vás lépe udělají jiní? | Michaela Matějková (Skinners)

Outsourcing v podnikání prakticky. Poslechněte si šéfku firmy Skinners a zjistěte, co všechno outsourcuje, jak partnery na outsourcing vybírat a na co myslet.

Před 4 měsíci

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Jaké chyby dělají začínající e-shopy v designu svých stránek? A jak mohou až zdvojnásobit své tržby? Poslechněte si rozhovor se specialistou na tvorbu e-shopů.

Před 4 měsíci

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

Může e-shop fungovat na dropshippingu? Jaké to má výhody a na co si dát pozor? Poslechněte si příběh konkrétního českého e-shopu, která na dropshippingu funguje.

Před 5 měsíci

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Co musí udělat váš copywriter, aby jeho texty pomohly personalizaci webu? A jak celkově pracovat s vašimi daty, aby zákaznický zážitek byl co nejvyšší?

Před 5 měsíci

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

Co nejvíce ovlivňuje vztah zákazníka s e-shopem? A co utváří jeho zákaznický zážitek? Z pohledu logistiky odpoví spoluzakladatel Skladonu Patrik Babinec.

Před 5 měsíci

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Detailní rozbor, kolik stojí vytvoření e-shopu a jaká je cena za ostatní oblasti, které e-shopaři musí zvládnout. Podívejte se na video s Janem Laštůvkou.

Před 5 měsíci

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?