Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Založení e-shopu

Pokud se chcete pustit do založení e-shopu, měli byste nejprve zvážit několik důležitých kroků. Prvním krokem by mělo být vytvoření strategie pro váš e-shop, která by měla zahrnovat vaše podnikatelské cíle, cílovou skupinu a způsob, jak bude vypadat propagace e-shopu.

Poté byste se měli rozhodnout, jaký typ e-shopu chcete vytvořit (například e-shop s fyzickými produkty nebo s produkty digitálními) a jaké funkce by měl nabízet (například možnosti plateb, způsoby doručení či další služby).

Založení e-shopu není díky současným technologiím příliš náročné. Na trhu najdete několik možností, jak si e-shop vytvořit snadno a rychle, a brzy tak budeme moct začít prodávat.

Náročnějším úkolem je ale právě vytvoření úspěšné strategie a schopnosti vaše produkty skutečně ukázat a následně prodat cílové skupině. Proto na našem webu najdete stovky rozhovorů o tvorbě e-shopu, ve kterých se můžete inspirovat od ostatních e-shopařů.

Vyzkoušejte také náš premium obsah, do kterého zpovídáme nejúspěšnější české e-shopaře.

Jak na založení e-shopu?

  1. Vytvořte strategii pro svůj e-shop – co chcete prodávat, jaké cílové skupině, jak ji chcete oslovit a jak plánujete dosáhnout zisku.
  2. Vyberte si platformu pro váš e-shop. Existuje mnoho různých platforem, a proto doporučujeme vybrat tu, která je ověřená a má dobré reference od ostatních e-shopů.
  3. Zaregistrujte si doménu pro váš e-shop. Její název by měl být snadno zapamatovatelný a měl by odpovídat zaměření vašeho e-shopu. Pamatujte na to, že do budoucna možná budete chtít prodávat i do zahraničí, a proto by tomu měl název odpovídat.
  4. Nakonfigurujte svůj e-shop podle vašich potřeb. To zahrnuje nastavení designu, přidání produktů a jejich popisů, nastavení cen a dalších funkcí. Nevymýšlejte kolo. Inspirujte se tím, co funguje na jiných e-shopech.
  5. Zajistěte možnosti platby a dodání. Vyberte si spolehlivou a bezpečnou platební bránu a zvažte různé podmínky dodání, jako je poštovné nebo kurýrní služba.
  6. Připravte si marketingovou strategii. Promujte svůj e-shop na sociálních sítích, pomocí e-mailových kampaní a dalších metod, které jsou vhodné pro vaši cílovou skupinu.
  7. Připravte si systém pro řízení objednávek a zákaznické podpory. Zvažte použití nástrojů pro automatizaci, které vám umožní snadno spravovat objednávky a odpovídat na dotazy zákazníků.

Zkušenosti podnikatelů se založením e-shopu:

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.

Před 12 měsíců

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 1 rokem

Inzerce

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 1 rokem

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 1 rokem

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Detailní návod, jak rozjet vlastní e-shop. Dozvíte se, na co se na začátku zaměřit, jak nastartovat marketing a kde hledat první zákazníky.

Před 2 roky

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Rostli až o 500 % ročně, ale potom se růst zastavil. Nahlédněte do zákulisí řízení e-shopu Dogsie.cz a zjistěte, co ho brzdilo a díky čemu začal znovu růst.

Před 2 roky

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Detailní rozbor, kolik stojí vytvoření e-shopu a jaká je cena za ostatní oblasti, které e-shopaři musí zvládnout. Podívejte se na video s Janem Laštůvkou.

Před 2 roky

lenka-izsak-web

Lenka Izsák (MiaBella.cz): Budování zakázkového krejčovství, zakládání e-shopu, rozjezd podnikání

VIDEO: Založení e-shopu není složité, ale spoustu důležitých věcí začátečníci podceňují. Poslechněte si naše rozhovory se zkušenými zakladateli e-shopů.

Před 5 roky

pavel-ronovsky-web

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

VIDEO: Založení e-shopu není složité, ale spoustu důležitých věcí začátečníci podceňují. Poslechněte si naše rozhovory se zkušenými zakladateli e-shopů.

Před 5 roky

krapitek-web

Co promyslet před založením e-shopu?

Chcete založit nový e-shop? V krátkém videu přinášíme několik tipů od Vojty Krapítka o tom, co byste měli předem promyslet.

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce