Inzerce

Inzerce

Zákaznický servis

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak probíhá v praxi? Jak na něj e-shop připravit a jak změnu provést co nejrychleji? Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz popisuje proces outsourcingu customer care.

Před 2 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.

Před 4 měsíci

Inzerce

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 1 rokem

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Noční můry zákaznického servisu: Vezměte si ponaučení, jak se to nemá dělat

Zákaznický servis sleduje jeden primární cíl: má fungovat tak, aby se k vám vaši zákazníci chtěli vracet. Mnoho podnikatelů ale zkrátka nemůže přijít na způsob…

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií