Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Vlastnosti manažera (rozhovory se zkušenými manažery)

Jste manažer, nebo vás taková role teprve čeká? Pak pro vás máme rozhovory se zkušenými manažery, od kterých se můžete inspirovat. Jak vést svoje zaměstnance, jak řídit jednotlivé projekty a jak se jako šéf chovat? Rozhovory najdete ve formě videí, ale můžete si je poslechnout i jako audio podcast o podnikání.

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Bývalý generální ředitel O2 a šéf telekomunikací PPF v 6 zemích Tomáš Budník o tom, jak řídit firmu, motivovat zaměstnance a přemýšlet nad strategií byznysu.

Před 3 měsíce

petr-bernadic-web

Jak být dobrým manažerem? | Petr Bernadič

Proč je pro manažera důležité se usmívat? Jaké schopnosti by si měl co nejdříve osvojit? A kam investovat vydělané peníze?

Před 6 měsíců

Inzerce

helena-kostalova-web

Helena Košťálová (EKS): Co činí zaměstnance v práci šťastnými?

Vzhledem k dnešní situaci na trhu práce je pro firmy stále důležitější vytvářet pro zaměstnance firemní kulturu, ve které se budou cítit šťastni. Co ale tento pocit v zaměstnancích vyvolává? A jak se mohou firmy stát dobrými zaměstnavateli? O tom…

Před 4 roky

petr-pouchly-5-web

Petr Pouchlý: Jak rozvíjet vaše kolegy a pomáhat jim v profesním růstu?

Toto je pátý a poslední rozhovor ze série videí o osobním rozvoji, které jsme společně s Petrem Pouchlým natočili. Bavíme se v něm o tom, jak nerozvíjet jen sebe, ale jak s osobním rozvojem a profesním růstem pomoci i ostatním….

Před 4 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…

Před 4 roky

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Jak úspěšně předat vedení firmy svému nástupci?

Stane se to každému podnikateli, který vybudoval dlouhodobě prosperující firmu. Jednoho dne se jeho čas v jejím vedení nachýlí ke konci a on bude muset předat kormidlo někomu jinému. Svému zástupci. Jak to udělat co nejlépe a jak tím nenastartovat…

Před 4 roky

milos-riha-web

Miloš Říha: Jak ve Skautském institutu vytváří nové projekty a motivují svůj tým

Motivace zaměstnanců a péče o jejich komfort je při 3% nezaměstnosti v Česku stále častějším tématem, které firmy řeší. Inspirovat se mohou i mimo komerční prostor – například ve Skautském institutu. V rámci série Dobrovory – rozhovor o dobru jsem…

Před 5 roky

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu? Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho…

Před 5 roky

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Punkové firmy jsou především pro juniorní lidi. Zkušenější specialisty tak nepřitáhnete. Klienta prostředí vaší firmy nezajímá.

Před 5 roky

michal-hardyn-web

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

„Nestydím se za to, že většina věcí, co dělám, vychází z nějakého vzoru v zahraničí. My nevymýšlíme nic nového.“

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Inzerce