Jste manažer, nebo vás taková role teprve čeká? Pak pro vás máme rozhovory se zkušenými manažery, od kterých se můžete inspirovat. Jak vést svoje zaměstnance, jak řídit jednotlivé projekty a jak se jako šéf chovat? Rozhovory najdete ve formě videí, ale můžete si je poslechnout i jako audio podcast o podnikání.
Bývalý generální ředitel O2 a šéf telekomunikací PPF v 6 zemích Tomáš Budník o tom, jak řídit firmu, motivovat zaměstnance a přemýšlet nad strategií byznysu.
Před 2 roky
Proč je pro manažera důležité se usmívat? Jaké schopnosti by si měl co nejdříve osvojit? A kam investovat vydělané peníze?
Před 2 roky
Vzhledem k dnešní situaci na trhu práce je pro firmy stále důležitější vytvářet pro zaměstnance firemní kulturu, ve které se budou cítit šťastni. Co ale tento pocit v zaměstnancích vyvolává? A jak se mohou firmy stát dobrými zaměstnavateli? O tom…
Před 5 roky
Toto je pátý a poslední rozhovor ze série videí o osobním rozvoji, které jsme společně s Petrem Pouchlým natočili. Bavíme se v něm o tom, jak nerozvíjet jen sebe, ale jak s osobním rozvojem a profesním růstem pomoci i ostatním….
Před 5 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…
Před 5 roky
Stane se to každému podnikateli, který vybudoval dlouhodobě prosperující firmu. Jednoho dne se jeho čas v jejím vedení nachýlí ke konci a on bude muset předat kormidlo někomu jinému. Svému zástupci. Jak to udělat co nejlépe a jak tím nenastartovat…
Před 5 roky
Motivace zaměstnanců a péče o jejich komfort je při 3% nezaměstnosti v Česku stále častějším tématem, které firmy řeší. Inspirovat se mohou i mimo komerční prostor – například ve Skautském institutu. V rámci série Dobrovory – rozhovor o dobru jsem…
Před 6 roky
„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu? Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho…
Před 6 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 2 roky
Před 2 roky