Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Přístup k zákazníkům

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 9 měsíců

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 10 měsíců

Inzerce

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 1 rokem

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

tomas-netopil-web

Tomáš Netopil: Tvorba e-shopu Počítárna.cz, přístup k zákazníkovi, marketing

Tomáš Netopil je zakladatelem e-shopu s repasovanými počítači Počítárna.cz. Vedle počítačů prodává i mobilní telefony, tablety, monitory a spoustu dalšího. Jak se lze v oboru elektroniky na internetu prosadit? O tom je tento rozhovor. Povídali jsme si třeba o tom,…

Před 3 roky

Náš zákazník, náš pán: Jak jste na tom s přístupem ke klientovi?

Vhodný přístup ke klientovi je dalším ze zásadních bodů podnikání. Dobrý zákazník není ten, který nakoupí, ale ten, který se vrátí – a právě váš přístup k němu do velké míry ovlivní jeho chuť mít s vámi ještě někdy co do činění.

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Inzerce