Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?
Příběh ovocného baru Matyho Smoothies, na jehož konci byla velká finanční ztráta, psychické zhroucení a mnoho cenných zkušeností o začátcích v podnikání.
Příběh ovocného baru Matyho Smoothies, na jehož konci byla velká finanční ztráta, psychické zhroucení a mnoho cenných zkušeností o začátcích v podnikání.
Tomáš Zetek má za sebou velmi bohatou pracovní historii. Vedl marketing O2, v Jablocomu, v GE Money Bank a pracoval jako investment manager v Mitonu….
Storyous se jako první věnovalo mobilním platbám. Poté začalo vyvíjet něco jako sociální síť. Nakonec skončilo u pokladního systému, ale ani do něj už by znovu zakladatel firmy Hynek Husník nešel.
Web má denně mezi 25 a 40 tisíci návštěv a sledují ho převážně mladí lidé. Dokáže to i zpeněžit?
Spustili vlastní kurz a snesla se na ně vlna negativní kritiky. A navíc neuspěli. Proč?