Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Nabídka pro investora

Chystáte se právě požádat o investici a přemýšlíte, jak by měla vypadat nabídka pro investora? Vyzpovídali jsme několik úspěšných českých investorů a zeptali se jich, jak konkrétně je oslovit a čím je nejvíce zaujmout. Tady jsou některé z jejich tipů:

  • Ukažte, co už máte. Investoři neradi investují do projektů, které jsou pouze ve fázi myšlenky. Raději mají takové projekty, které už generují nějaké výsledky (ačkoliv nemusí být velké). Pokud váš projekt zatím žádné výsledky nemá a potřebujete peníze pro jeho vytvoření, podívejte se, jak vytvořit prototyp nápadu a oslovte inzerenta s ním.
  • Představte jim svoje zákazníky. Získejte co nejvíce dat o vašich potenciálních či už stávajících zákaznících a doložte investorům, že o váš produkt nebo o vaše služby budou mít lidé skutečný zájem.
  • Přidejte čísla. Investoři rádi investuji do projektů, které mají vysoký potenciál. Ukažte jim proto, jak velký váš trh vlastně je, zda má i mezinárodní přesah nebo zda oslovuje menší, ale zato velmi konkrétní a atraktivní cílovou skupinu.
  • Buďte vizionáři. Nebojte se všechna tvrdá data o aktuálním stavu vašeho projektu a trhu doplnit i vaší vizí. Co vlastně chcete dokázat? Jak velký jednou váš projekt má být? A co investoři svou investicí získají?
  • Nebojte se konkurence. Každý projekt má konkurenci. Přímou, či nepřímou. Ukažte ji i investorům, ať vědí, proti čemu s vámi nakonec budou stát.
  • Sestavte svůj tým. Každý projekt potřebuje tým. Sestavte ho. Najděte lidi, kteří do toho půjdou s vámi. Investoři se v první řadě dívají na ty, kdo za projektem stojí. Teprve potom studují projekt samotný.

Poslechněte si tipy od samotných investorů. A nezapomeňte se vzdělávat. Pusťte si například náš podcast o podnikání, ve kterém najdete rady od stovek zkušených podnikatelů.

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 2 roky

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Jaké informace bude chtít investor, pokud za ním přijdete s žádostí o investici? Poslechněte si Víta Endlera, který touto situací prošel z obou stran.

Před 2 roky

Inzerce

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Nepodepište něco, co vás bude stát vaši firmu. Poslechněte si, na co si dát při jednání s investorem pozor. Zkušenosti investora doplněné advokátem.

Před 2 roky

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Čím mohou e-shopy zaujmout potenciální investory a jak proces investice do e-shopu probíhá? Na příkladu konkrétní investice odpovídal exředitel Mallu a šéf finGOODu.

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

michal-koubek-web

Jak si vybrat svého investora?

Můj klient – říkejme mu třeba Matěj – prodává svoji firmu. Snaží se o to už poměrně dlouho. Firma skončila poslední dva roky ve ztrátě a je zadlužená, na druhou stranu si ale tím nejhorším už prošla a má velkou šanci stát se brzy znovu ziskovou.

Před 3 roky

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

? Zjistěte se, jak vytvořit nabídku pro investora, která ho skutečně zaujme. ? Máme pro vás i tipy od samotných investorů. Podívejte se. ?

Před 4 roky

michal-koubek-5-web

Investor do podnikání: Kdy se vyplatí a jak ho získat?

? Zjistěte se, jak vytvořit nabídku pro investora, která ho skutečně zaujme. ? Máme pro vás i tipy od samotných investorů. Podívejte se. ?

Před 5 roky

jan-urban-web

Jan Urban: Hledání investora, rozjezd nových firem, začátky s investováním

? Zjistěte se, jak vytvořit nabídku pro investora, která ho skutečně zaujme. ? Máme pro vás i tipy od samotných investorů. Podívejte se. ?

Před 5 roky

vit-horky-web

Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců

? Zjistěte se, jak vytvořit nabídku pro investora, která ho skutečně zaujme. ? Máme pro vás i tipy od samotných investorů. Podívejte se. ?

Před 6 roky

dusan-senkypl-web

Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele

Poslechněte si příběh úspěšné firmy ePojištění.cz, ale i tipy pro začínající podnikatele a způsob, jakým v Pale Fire Capital vybírají nové investice.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce