Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Eshop

pavel-ronovsky-web

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

Jste-li fanouškem ledního hokeje, možná jste už narazili na e-shop Fanda-NHL.cz. Na něm Pavel Ronovský prodává vše, na co si takový fanoušek vzpomene – dresy, šály, figurky, mikiny, čepice, lahve a spoustu dalšího. Celý sortiment se zaměřuje především na zámořskou…

Před 5 roky

lukas-zelezny-web

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

A jaké nejčastější problémy řeší největší a nejvýznamnější česká spotřebitelská organizace dTest?

Před 6 roky

Inzerce

Petr Bína

Petr Bína (Svět bedýnek): Jak zákazník vnímá slovo „kvalita“?

Je kvalita marketingový nástroj, který ještě funguje? Nebo ho už máme plné zuby? O e-shopu Svět bedýnek jsem si povídal s Petrem Bínou.

Před 7 roky

martin-rozhon-web

VIDEO: Martin Rozhoň: Jak vybudoval síť e-shopů Vivantis?

Je úspěšný, ale málem zkrachoval. Příběh zakladatele jedné z největších českých sítí e-shopů.

Před 7 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Plnohodnotných e-shopů, které jsou pro provozovatele primární byznys, je mezi 2 a 5 tisíci. Tvrdí to výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, zda se dnes ještě vyplatí zakládat nový e-shop, kolik jich v Česku máme a jak by své zkušenosti s e-shopy zužitkoval on.

Před 8 roky

Vyplatí se dnes ještě zakládat e-shop?

Tu statistiku určitě znáte. V Česku máme přes 35 tisíc internetových obchodů, což z nás dělá světovou velmoc. Přesto ale stále vznikají nové e-shopy a tato průtrž nových obchodníků se ne a ne zastavit. Zeptal jsem se proto několika odborníků,…

Před 9 roky

Marek Krška: Na českém trhu není moc konkurentů, co by mohli ukázat čísla jako my

Na českém internetu je k nalezení mnoho systémů, díky nimž si můžeme za pár minut vytvořit vlastní e-shop. Jejich provozování se náš magazín často věnuje, a proto se nabízí i otázka, jaké řešení zvolit a podle čeho se rozhodovat. Dnes jsme…

Před 9 roky

Miroslav Uďan: Snažím se lidem, kteří mají sen osamostatnit se, co nejvíce pomoci

O e-shopových systémech jsme napsali již mnoho a řada článků nás teprve čeká. Miroslav Uďan však není jen reprezentantem Shoptetu, je to i člověk, který začínal na zelené louce a který je dnes inspirací pro nejednoho podnikatele. V posledních týdnech…

Před 9 roky

Vojtěch Krapítek o svém podnikání: Na začátku to byla hra, kterou jsem si hrál sám

Svůj e-shop Sportex.cz založil jako student prvního ročníku vysoké školy před šesti lety. Letos se jeho obrat odhaduje na 11 milionů korun. Nemá žádné zkušenosti z jiných firem, nikdy nebyl zaměstnán a nedostal žádné finanční investice. Dodnes e-shop provozuje na živnostenský…

Před 9 roky

Jakub Hladký: S e-shopem musíte jít za lidmi vy, nikoli oni za vámi

O e-shopech se dá bavit donekonečna. Existuje mnoho e-commerce specialistů a každý disponuje jinými zkušenostmi. Pro dnešní rozhovor jsme se rozhodli vybrat Jakuba Hladkého, který původně vedl rodinnou firmu s klienty, jako jsou ČSA, Austria Airlines, Swissair a dalšími, kterou po…

Před 9 roky

Inzerce: Atomer.cz – rychlé a levné složení vašeho e-shopu

Založit si vlastní e-shop a prodávat na něm zboží nebylo nikdy jednodušší. Toto není žádná marketingová fráze. Je to fakt, je to skutečnost. Pokud se chcete vyhnout složitým zákonitostem při tvorbě celého nového internetového obchodu, nemluvě o horentních cenách za…

Před 9 roky

Jak se připravit na Vánoce? Ptali jsme se odborníků, co by eshopařům poradili!

Vánoce jsou za dveřmi, čímž vrcholí přípravy na možná nejnáročnější období, jež mohou provozovatelé eshopů zažít. Jelikož i náš magazín spousta takových lidí čte, rozhodli jsme se zeptat odborníků, co by jim poradili. Jak by se podle nich měli připravit…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Inzerce