Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Lukáš Zelený (dTest): Jak by se e-shop (ne)měl chovat k zákazníkům?

A jaké nejčastější problémy řeší největší a nejvýznamnější česká spotřebitelská organizace dTest?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Lukáš Zelený je vedoucí právního oddělení největší a nejvýznamnější české spotřebitelské organizace dTest, kterou znáte díky jejímu webu nebo časopisu. Jaké největší nedostatky nachází u internetových obchodů?

Co se ve videu dozvíte?

  • Na co si stěžují nejčastěji uživatelé dTestu v souvislosti s e-shopy?
  • Jaké nejčastější chyby mají e-shopy v obchodních podmínkách?
  • Kde chybují v rámci reklamačních řízení?
  • Proč e-shopy často neplní svou informační povinnost?
  • Jakých chyb se dopouští při dodání zboží zákazníkovi?
  • Jaké další chyby e-shopy často dělají?
  • Jak se mají chovat zákazníci a kdy chybují (či dokonce podvádí) oni?
  • Jak poznáte nedůvěryhodný či podvodný e-shop?
  • Jsou české zákony proti podnikatelům?
  • Kdo si v Česku píše zákony na míru a co s tím?

Podobná videa:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Vladimír Klaus

    -

    Perfektní! Jeden z nejužitečnějších rozhovorů na MP, který bych doporučil shlédnout úplně každému. Sám jsem zažil tahanice kvůli neustále vadnému telefonu, a vím, že není legrace to dotáhnout do úspěšného konce.

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu