Hledáte, co potřebujete k založení vlastního e-shopu? Máme pro vás stovky rozhovorů se zakladateli českých a slovenských e-shopů. Můžete z nich čerpat pro vaše podnikání a předejít častým chybám.
Pokud chcete vytvořit vlastní e-shop, je nejlepší začít tím, co budete prodávat a jaký typ e-shopu by byl nejvhodnější pro vaše potřeby. Poté budete muset zvolit platformu pro e-shop, která vám poskytne všechny potřebné nástroje a funkce pro správu a provoz vašeho obchodu.
Když už budete mít platformu pro e-shop vybranou, můžete začít s nastavením a úpravou vzhledu vašeho e-shopu. To by mělo zahrnovat vytvoření a úpravu stránek s produkty, cenami a popisy, stejně jako způsob, jakým budou zákazníci moci nakupovat a platit za své objednávky.
Když už budete mít vše nastavené, můžete začít prodávat své produkty a služby prostřednictvím e-shopu. Je důležité, abyste se postarali o zákaznickou podporu a řešení problémů, abyste udrželi své zákazníky spokojené a přitáhli nové.
Musíte také vymyslet způsob, jak zákazníky na váš web přivede, a proto vám doporučujeme se vzdělávat v oblasti marketingu a reklamy.
Vytvoření vlastního e-shopu může být náročné, ale s trochou plánování a úsilí může být úspěšným a ziskovým podnikem.
Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.
Před 4 měsíce
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 5 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Marketing se stále zdražuje. Navíc roste konkurence. Jak na to mají reagovat malé e-shopy a jak jim nastartovat marketing?
Před 10 měsíců
Detailní rozbor, kolik stojí vytvoření e-shopu a jaká je cena za ostatní oblasti, které e-shopaři musí zvládnout. Podívejte se na video s Janem Laštůvkou.
Před 2 roky
Klára Borlová je zakladatelkou e-shopu LittleShoes.cz, na kterém prodává zejména dětskou obuv. Postupně ale svůj sortiment rozšiřuje a přidává i boty pro dospělé. V rozhovoru jsme si povídali o jejích začátcích a o zkušenostech, které může předat ostatním podnikatelům. Probrali…
Před 3 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.