Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Co potřebuji k založení e-shopu?

Hledáte, co potřebujete k založení vlastního e-shopu? Máme pro vás stovky rozhovorů se zakladateli českých a slovenských e-shopů. Můžete z nich čerpat pro vaše podnikání a předejít častým chybám.

Pokud chcete vytvořit vlastní e-shop, je nejlepší začít tím, co budete prodávat a jaký typ e-shopu by byl nejvhodnější pro vaše potřeby. Poté budete muset zvolit platformu pro e-shop, která vám poskytne všechny potřebné nástroje a funkce pro správu a provoz vašeho obchodu.

Když už budete mít platformu pro e-shop vybranou, můžete začít s nastavením a úpravou vzhledu vašeho e-shopu. To by mělo zahrnovat vytvoření a úpravu stránek s produkty, cenami a popisy, stejně jako způsob, jakým budou zákazníci moci nakupovat a platit za své objednávky.

Když už budete mít vše nastavené, můžete začít prodávat své produkty a služby prostřednictvím e-shopu. Je důležité, abyste se postarali o zákaznickou podporu a řešení problémů, abyste udrželi své zákazníky spokojené a přitáhli nové.

Musíte také vymyslet způsob, jak zákazníky na váš web přivede, a proto vám doporučujeme se vzdělávat v oblasti marketingu a reklamy.

Vytvoření vlastního e-shopu může být náročné, ale s trochou plánování a úsilí může být úspěšným a ziskovým podnikem.

10 tipů, jak založit e-shop

  1. Zjistěte, co budete prodávat a jak budete své produkty nabízet.
  2. Vyberte platformu pro vytváření e-shopu.
  3. Zajistěte způsob platby a dodání zboží.
  4. Vytvořte webovou stránku pro svůj e-shop.
  5. Nastavte a upravte svůj e-shop podle svých potřeb.
  6. Přidejte produkty a jejich popisky do svého e-shopu.
  7. Nastavte ceny a další důležité informace o produktech.
  8. Zajistěte zákaznický servis a nastavte možnosti vrácení zboží.
  9. Začněte s marketingovými aktivitami, abyste mohli co nejúčinněji přilákat zákazníky.
  10. Sledujte a analyzujte data o prodeji a používejte je k dalšímu zlepšování svého e-shopu.

5 oblastí tvorby e-shopu, které nepodcenit:

  1. Podnikání začněte kvalifikovanou rozvahou – vytvořte si byznys plán a strategii, která vám pomůže uspět. Podrobně si definujte svého zákazníka a zjistěte, jak ho co nejefektivněji oslovit a kolik to bude stát peněz.
  2. Počítejte – mnoho podnikatelů prodává se ztrátou, nebo není schopno dosáhnout zisku. Nezapomeňte na náklady na marketing, logistiku, administrativu a mnoho dalšího. Finančnímu řízení se věnujeme zde.
  3. Odlište se – v České republice máme desítky tisíc e-shopů. Proto musíte najít na trhu místo, na kterém se dokážete odlišit od ostatních a nabídnout něco unikátního, lepšího nebo jinak odlišného.
  4. Nekonkurujte jen cenou – dlouhodobě to nebývá efektivní strategie a může vás dostat do finančních problémů. Právě proto nepodceňte finanční řízení a plánování.
  5. Nezapomeňte na právo – mějte v pořádku obchodní podmínky, GDPR, zásady zpracování osobních údajů a další povinnosti, které při podnikání na internetu máte.

Další důležité tipy a zkušenosti najdete v našich rozhovorech:

Nejnovější obsah:

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Inzerce

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

ondrej-vodehnal-web

Jak přemýšlet nad marketingem e-shopu? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.