Jak se marketing v budoucnu změní? Pozvali jsme si několik odborníků, kteří se zabývají moderními technologiemi a dokáží budoucí vývoj odhadnout. Tady jsou naše rozhovory:
Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…
Před 3 roky
Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…
Před 3 roky
Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…
Před 3 roky
Znáte rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou? Myslíte si, že obojí se týká jen herního světa a že e-commerce ovlivní až za velmi dlouho dobu? A jak se na nové technologie můžete připravit i vy? President Asociace virtuální a rozšířené…
Před 3 roky