Inzerce

Martin Kotek: Jak virtuální realita změní svět (a e-commerce s ním)?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Znáte rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou? Myslíte si, že obojí se týká jen herního světa a že e-commerce ovlivní až za velmi dlouho dobu? A jak se na nové technologie můžete připravit i vy? President Asociace virtuální a rozšířené reality Martin Kotek odpovídal v dalším rozhovoru Mladého podnikatele.

Probírali jsme spolu, zda je virtuální realita jen doménou herního světa, nebo zda se s ní už v dnešní době můžeme setkat i jinde. Zajímalo mě i to, jak vlastně virtuální realita v praxi funguje, jak se dá využít pro komerční účely a jak ovlivní e-commerce.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak funguje virtuální a rozšířená realita?
  • Kde se s ní už můžeme setkat a jak se dá využít komerčně?
  • Jak se s jejím příchodem změní svět a jaká nás čeká budoucnost?
  • Jaká jsou největší rizika virtuální reality a proč se jich (ne)bát?
  • Jak virtuální realita ovlivní e-commerce a jak toho můžete využít i vy?
  • Jaké jsou Martinovi plány do budoucna a jak chce zúročit získané informace o VR?

Budoucnost nám není cizí. Mluvíme o ní často:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek