Co je to vize značky, mise apod.? K čemu tyto pojmy jsou a jak být jako Elon Musk nebo Steve Jobs? Zjistíte i to, jak by měly e-shopy řešit svou značku.
Před 7 roky
Konzistence značky je dnes velmi důležitá. Pomoci k ní mohou archetypy. Jak je využít v praxi a jak s nimi pracuje jedna česká agentura, jsme rozebrali v tomto rozhovoru.
Před 7 roky
Usnadněte si to. Díky těmto pomůckám se na svou marketingovou strategii a plán budete dívat s nadhledem. Je to snadné…
Před 8 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Značka nebo brand je představa, která se lidem vybaví po vyslovení názvu firmy či jména podnikatele, po spatření loga, všechny myšlenky, které jim běží hlavou v okamžiku setkání s výrobkem, grafickou podobou tiskovin a prezentací. Do značky jsou vloženy hodnoty, myšlenky, dovednosti,…
Před 8 roky
Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování hodnoty značky. Své o tom ví i Markéta Kabátová, která vedla marketingový tým ve Webnode a dnes pracuje v Googlu. Markéto, co je…
Před 8 roky
Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat. Karel Novotný o sobě tvrdí, že po 15 letech v byznysu už ví, jak tyto značky fungují, což dokazuje i…
Před 9 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.