Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Branding

Ondřej Rudolf

Ondřej Rudolf: Pokud firma nemá vizi, nerozvine se

Co je to vize značky, mise apod.? K čemu tyto pojmy jsou a jak být jako Elon Musk nebo Steve Jobs? Zjistíte i to, jak by měly e-shopy řešit svou značku.

Před 7 roky

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

Vedle teorie jsme probrali i praktické příklady českých i zahraničních značek.

Před 8 roky

Inzerce

petr-mysak-web

Petr Myšák: Co to jsou archetypy a jak je využít pro své podnikání?

Konzistence značky je dnes velmi důležitá. Pomoci k ní mohou archetypy. Jak je využít v praxi a jak s nimi pracuje jedna česká agentura, jsme rozebrali v tomto rozhovoru.

Před 8 roky

muz-obrazky-web

4 pomůcky, díky kterým se na svůj marketing můžete dívat s nadhledem

Usnadněte si to. Díky těmto pomůckám se na svou marketingovou strategii a plán budete dívat s nadhledem. Je to snadné…

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

vit-mistina

VIDEO: Vít Miština o budování značky a archetypech

Budování značky je velmi trendy téma. Řešit by jej měl každý podnikatel a pojmy jako branding, archetypy apod. by mu neměly být cizí. Vy je znáte?

Před 8 roky

Inzerce: Proces budování značky – tipy pro začínající podnikatele

Značka nebo brand je představa, která se lidem vybaví po vyslovení názvu firmy či jména podnikatele, po spatření loga, všechny myšlenky, které jim běží hlavou v okamžiku setkání s výrobkem, grafickou podobou tiskovin a prezentací. Do značky jsou vloženy hodnoty, myšlenky, dovednosti,…

Před 9 roky

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování hodnoty značky. Své o tom ví i Markéta Kabátová, která vedla marketingový tým ve Webnode a dnes pracuje v Googlu. Markéto, co je…

Před 9 roky

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat. Karel Novotný o sobě tvrdí, že po 15 letech v byznysu už ví, jak tyto značky fungují, což dokazuje i…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce