Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Automatizace marketingu

Automatizace marketingu je dnes už nedílným pomocníkem firem, které to s marketingem myslí vážně.


Pod automatizací si můžeme představit takové procesy, které automaticky bez zásahu člověka vyvolají nějakou aktivitu. V praxi to může být například poslání e-mailu zákazníkovi, odeslání notifikace apod. Poslechněte si slova zkušených odborníků:

Premium
pavel-ungr-web

Růst v podnikání na volné noze | Pavel Ungr

Patří mezi nejzkušenější freelancery českého marketingového rybníčku. Na čem vydělává nejvíce peněz? A jak vymýšlí nové zdroje příjmu?

Před 1 rokem

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.

Před 2 roky

Inzerce

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…

Před 5 roky

marketing-tablet-web

Marketingová automatizace: 5 základních nástrojů a postupů pro české weby a e-shopy

Když někde řeknu, že se zabývám marketingovou automatizací, tak si většina posluchačů představí extrémně sofistikované nástroje vhodné pro korporace (např. Marketo). Taky stále častěji slýchávám: „Jo to je to posílání mailů, když si něco dám do košíku a nekoupím.“ Nevím,…

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Jak snížit svou závislost na Heurece a jak s méně lidmi odbavit více objednávek?

Před 7 roky

Automatizované e-maily: Jak si stojí v porovnání s pravidelnými rozesílkami?

Vyšší open rate, CTR i CTOR. Tak nějak vypadá sen každého e-mailingáře. Podle Martiny Vincencové z Ušetřeno.cz si ten sen můžete docela snadno splnit…

Před 8 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce