Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

2021: Nejlepší rozhovory

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Jiří Janků je spoluzakladatelem eBRÁNY. Před 5 lety předal její vedení nástupci. Byla mu diagnostikována rakovina, ze které se ale zvládl úspěšně vyléčit.

Před 11 měsíců

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Diana Rádl Rogerová radí, jak vybírat zaměstnance do firmy tak, abyste v podnikání rostli a prosperovali. Podívejte se, jak to dělá Deloitte a co můžete dělat vy.

Před 12 měsíců

Inzerce

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

John Vanhara o podnikání v USA a založení společnosti Shipito. Zjistěte, díky čemu firma rychle vyrostla, jak ji řídil, vybíral lidi a co dělá po prodeji.

Před 12 měsíců

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Johny Machette radí, jak hledat zaměstnance a jak přivést ty nejlepší mladé talenty na trhu práce. Zjistěte, co mladí chtějí, jak se rozhodují a proč pro vás (ne)chtějí pracovat.

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Bývalý generální ředitel Komerční banky a investor Radovan Vávra o tom, jak připravit firmu na budoucnost a do čeho investovat vydělané peníze.

Před 1 rokem

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

Spravují firmy v hodnotě přes 1 miliardu euro. Pomáhají jim s financemi, ale i celkovým řízením. Inspirujte se, jak se řídí firmy zainvestované Mitonem.

Před 1 rokem

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 1 rokem

rudolf-maly-web

Projektové řízení: Jak ho implementovat do firmy? | Rudolf Malý

Jak do firmy nasadit projektové řízení a naučit se řídit projekty efektivně, levně a rychle? Případová studie logistické firmy Skladon.cz.

Před 1 rokem

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Jak do firmy přivést zkušené zaměstnance na manažerské pozice? O tom mluvil Eduard Míka, který rozebral i možnosti zaměstnaneckých akcií a přístup velkých firem.

Před 1 rokem

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Poslechněte si zakladatele Brand Embassy Víta Horkého. V rozhovoru dává návod, jak prodat firmu a jak zvýšit její hodnotu, aby kupce skutečně zaujala.

Před 1 rokem

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.

Před 1 rokem

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Inzerce