Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Budujte o sobě povědomí mezi podnikateli. Pořádně, nenuceně a s výsledky

12 let vzděláváme majitele firem a živnostníky po celém Česku a Slovensku. Máme pro ně 1379 videorozhovorů a podcastů. Pořádáme populární off-line akce. A inzerentům pomáháme zviditelnit jejich značku atraktivním obsahem, který přináší výsledky i několik let.

První nechme mluvit naše inzerenty...

marekodehnal

Většinu mých klientů mám díky MladýPodnikatel.cz, který mi pomáhá budovat povědomí ve velmi bonitní komunitě.

Marek Odehnal - privátní investiční poradce

jiri-jemelka-foto

Výsledek předčil moje očekávání. Reálně jsem díky rozhovoru získal velmi zajímavého klienta.

Jiří Jemelka - majitel JPF s.r.o.

konstantin-margaretis

Dokázali jsme tak naši značku dostat do podvědomí e-shopové komunity. Zároveň pravidelně získáváme poptávky po naší službě, které se odkazují právě na MladýPodnikatel.cz.

Konstantin Margaretis - CEO Skladonu

jan-lastuvka-foto

Videorozhovory a podcasty nám dokonce pomohly i v HR a přivedly nám nejméně jednoho velmi důležitého člena týmu.

Jan Laštůvka - CEO Lemonera

pavel-pinkas

Už během několika dní od začátku spolupráce jsme získali první klienty, kteří naše služby využívají dodnes.

Pavel Pinkas - CEO Persoo

A teď naše důvody, proč to máte zkusit:

Budujeme důvěru

Lidé mají rádi lidi, ne neosobní média. My jsme velmi osobní a postavení na jménu a příběhu našeho zakladatele Jirky, kterého znáte z rozhovorů.

Máme komunitu

Firmy s námi rostou už 12 let. Jejich zakladatelé nás často sledují od svých začátků, mají v nás několikaletou důvěru a chodí se k nám inspirovat.

Děláme omnichannel

Nejsme jen na webu. Jsme na Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts, na off-line akcích, sociálních sítích atd. Tam všude vás vezmeme s sebou.

Máme nejvíc

V našem podcastu najdete 1379 rozhovorů. To z nás dělá jedničku mezi tuzemskými podcasty o podnikání, marketingu a e-commerce.

Umíme učit

Neděláme rychlokvašky. Jsme vzdělávací médium a nabízíme obsah s dlouhodobou přidanou hodnotou pro začínající i zkušené podnikatele.

Máte na výběr

Nepošleme vám stejnou unifikovanou tabulku jako stovce dalších firem. S každým inzerentem vytváříme reklamu přímo na míru jeho potřebám a možnostem.

jiri-rostecky-foto-7

Ukážeme byznysu, v čem jste opravdu dobří

Důvěra mezi podnikateli se buduje zejména osobním dojmem a expertizou. Kombinací obojího jsou naše videorozhovory a podcasty, ve kterých můžete odprezentovat, kdo jste, co děláte a kdo za vaší firmou stojí.

Nejde však o žádné nezajímavé self-promo bez hodnoty. Tvoříme kvalitní vzdělávací videa, ve kterých posluchačům ukážeme, čemu skutečně rozumíte a v čem jim můžete pomoci.

eshop-klub

Seznámíme vás osobně s vašimi budoucími klienty

Každý rok pořádáme několik off-line akcí zejména pro e-shopaře. Jmenují se E-shop Klub a nenajdete na nich žádné placené přednášky, ani jiné otravné pokusy o prodej. Publiku doručujeme maximálně kvalitní obsah, kterým jim pomůže řídit firmu, růst a prosperovat.

Přidat se můžete i vy, a to jako partner akce, který je na místě prezentován rollupem. Váš CEO se akce může zúčastnit i osobně a s naší komunitou se seznámit na místě.

Co všechno u nás můžete vyzkoušet?

  • PR články a tiskové zprávy
  • PR textové rozhovory
  • PR videorozhovory (nejoblíbenější)
  • PR podcasty (nejoblíbenější)
  • Specializované rubriky a seriály (nejoblíbenější)
  • Reklamní bannery
  • Reklamní znělky v podcastech
  • Rollupy na off-line akcích
  • Zpětné odkazy
  • Obsah na sociálních sítích

Ukázky PR videorozhovorů:

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-odehnal

Jak pracuje investiční poradce pro zkušené manažery a podnikatele? | Marek Odehnal

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

jan-lastuvka-web

Financování e-shopů: Průzkum mezi 150 firmami | Jan Laštůvka (Lemonero)

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Ukázky PR článků:

Ukázky rollupů na off-line akcích:

Bez ohledu na téma, vždy si z E-shop Klubu odnesu minimálně jeden nápad, který mohu v naší firmě zrealizovat. Často jsou to maličkosti, ale po více než 15 letech v byznysu vím, že je to především o nich. Navíc mohu vždy položit jakoukoliv otázku, co zrovna ve firmě řešíme, lidem, kteří jsou o kus před námi. Je to skvěle strávený čas mezi podnikateli, co řeší podobné problémy jako já, případně už je mají za sebou. Spoustu členů E-shop Klubu už beru jako kamarády, se kterými si navzájem sdílíme zkušenosti, informace a tipy pro řízení našich firem. Doporučuji se přidat všem majitelům firem, CEOs a komukoliv, kdo se chce v podnikání rozvíjet a zbytečně neopakovat chyby ostatních.

jan-hajek

Jan Hájek

zakladatel Zážitky.cz

Na E-shop Klub chodím už několik let, a to velmi pravidelně. Nevynechám skoro žádnou akci. Vždy jsou velmi přínosné, zajímavé a zábavné. Čerpám z nich nové nápady pro řízení naší firmy a cenné kontakty, které bych jinde nezískal. Je tam také super komunita dalších e-shopařů, se kterými si vyměňujeme zkušenosti a informace. Doporučuji všem, co podnikají v e-commerce, chtějí se rozvíjet, posouvat a čerpat i ze zkušeností ostatních.

adam-durcak

Adam Durčák

zakladatel & CEO Růžový slon

E-shop Klub doporučuji každému, kdo má e-shop a chce svou firmu vést efektivně a chytře. Na akcích se vždy rozebírají témata, která jsou důležitá, pokud chcete vybudovat dlouhodobě úspěšnou a stabilní firmu. Je tam také skvělá komunita lidí, co podnikají a musí zdolávat podobné výzvy. Vždy je to obohacující a zajímavé. Doporučuji!

marketa-jinochova

Markéta Jinochová

majitelka MANKAI Paper

E-shop Klub je za mě TOP akce v Česku pro e-shopaře! Nabízí vždy super obsah. Líbí se mi, že je vždy dané nějaké konkrétní téma, ve kterém se jde do hloubky. Současně můžu otevřít i to, co zrovna řešíme v naší firmě, a hosté i komunita mi poradí. Vždy tam potkám ochotné a schopné lidi, co budují podobné firmy jako my a rádi sdílí své zkušenosti. Dává mi to možnost řešit různé problémy při růstu naší firmy a dělat věci lépe, chytřeji a promyšleněji. E-shop Klub doporučuji všem majitelům malých a středních e-shopů, co chtějí růst a být v černých číslech.

jan-moravcik

Jan Moravčík

spolumajitel GentlemanStore.cz

Naše zásady pro reklamní spolupráce:

  1. Jsme transparentní vůči našemu publiku. Veškerá inzerce je proto označena štítkem Sponzorování, Inzerce nebo Reklamní sdělení.
  2. Nespolupracujeme s podvodnými či jinak pochybnými firmami. Inzerenty si vybíráme jako dlouhodobé partnery.
  3. Neděláme lacinou inzerci, která nikoho nezajímá. Místo chlubení vám pomůžeme publikum skutečně zaujmout.
  4. Neinzerujeme půjčky, casino a další pochybné projekty.
  5. Záleží nám na tom, aby naši inzerenti byli čestní, důvěryhodní a féroví partneři pro nás i naše publikum.

Často kladené otázky:

Kolik to stojí?

Ceny inzerce jsou často velmi individuální a závisí na délce, frekvenci a náročnosti naší spolupráce. Naše kapacity a prostor na webu jsou omezené, a proto upřednostňujeme zejména dlouhodobé partnery, kterým se můžeme věnovat intenzivněji a můžeme společně zkoušet a experimentovat, co publikum zaujme nejvíce. Dokážeme jim nabídnout i výhodnější ceny. Máte-li zájem o dlouhodobou spolupráci, neváhejte nám to napsat.

Mohu využít jen jednorázovou inzerci?

Samozřejmě. Všechny formáty reklamy, zejména PR články, videorozhovory či reklamní bannery, si můžete zakoupit pouze jednorázově či v malém množství. Pomůžeme vám tak odprezentovat například speciální akci, událost, spuštění nové služby či vydání nového produktu.

Mám super příběh. Mohu to mít zadarmo?

Každý týden dostáváme několik e-mailů se zajímavými příběhy a netradičními produkty a službami. Většina z nich nám nabízí svůj obsah zadarmo. Bohužel ani my nejsme nezisková organizace a provoz našeho webu musíme financovat z vlastních prostředků. Proto odpovídáme nabídkou inzerce, která úspěšně funguje desítkám našich inzerentů a skvělé výsledky může přinést i vám.

Mohu mít mou inzerci bez označení?

Bohužel to není možné. Záleží nám na tom, aby naše publikum bylo férově informováno, že se jedná o reklamní sdělení. Z toho důvodu veškerý komerční obsah označujeme.

Kontaktujte nás:

Napište nám, co chcete inzerovat, jaké jsou vaše cíle a s jakým disponujete rozpočtem. Navrhneme vám několik možností přímo na míru vašim potřebám a možnostem.

Kontakt: Jiří Rostecký (provozovatel webu) – jiri@rostecky.cz