Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Vzdělávání pro manažery

Vzdělávání pro manažery může probíhat mnoha způsoby. My vám nabízíme možnost učit se od nejzkušenějších podnikatelů a manažerů z Česka a Slovenska, ať už se nacházíte kdekoliv. Ve formě videí zde na webu nebo audio nahrávek v našem podcastu o podnikání můžete poslouchat rozhovory se zakladateli a manažery firem všech velikosti a s různým zaměřením.

Najdete zde stovky rozhovorů se zakladateli e-shopů, agentur, startupů a mnoha dalších firem. Stejně tak tu pro vás sdílí své zkušenosti mnoho manažerů a odborníků na byznys. Hledáte-li dlouhodobé a praktické vzdělávání pro manažery ve vaší firmě, právě jste našli zdroj nepřeberného množství zkušeností, z nichž drtivá většina je dostupná zdarma.

Nejnovější obsah:

petr-bernadic-web

Jak být dobrým manažerem? | Petr Bernadič

Premium
jiri-benedikt-web

Vzdělávání sebe i lidí ve firmě. Jak na to? | Jiří Benedikt

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Inzerce

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

petr-ocasek-web

Petr Ocásek (angelcam): Usnadnění práce pro šéfa firmy, osobní asistentka, delegování práce

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

karel-klodner-web

Karel Klodner (Lékárna.cz): Zkušenosti s dřívější firemní krizí, přístup ke konkurenci, řízení firmy

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.