Inzerce

Věrnostní programy pro firmy

Věrnostní programy jsou oblíbeným způsobem firem, jak v rámci retenčního marketingu navázat hlubší vztah se svými zákazníky a zvýšit počet opakovaných nákupů. Po registraci do věrnostního programu většinou zákazník získává nějaké výhody – nižší ceny, body či další odměny.


Poslechněte si, jak věrnostní programy nastavit, jaká využít řešení a jak nad nimi přemýšlet:

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 8 měsíci

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Před 5 roky

Inzerce

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Před 5 roky

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář