Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Věrnostní programy pro firmy

Věrnostní programy jsou oblíbeným způsobem firem, jak v rámci retenčního marketingu navázat hlubší vztah se svými zákazníky a zvýšit počet opakovaných nákupů. Po registraci do věrnostního programu většinou zákazník získává nějaké výhody – nižší ceny, body či další odměny.


Poslechněte si, jak věrnostní programy nastavit, jaká využít řešení a jak nad nimi přemýšlet:

Nejnovější obsah:

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.