Inzerce

Inzerce

Věrnostní programy pro firmy

Věrnostní programy jsou oblíbeným způsobem firem, jak v rámci retenčního marketingu navázat hlubší vztah se svými zákazníky a zvýšit počet opakovaných nákupů. Po registraci do věrnostního programu většinou zákazník získává nějaké výhody – nižší ceny, body či další odměny.


Poslechněte si, jak věrnostní programy nastavit, jaká využít řešení a jak nad nimi přemýšlet:

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Před 4 roky

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Před 4 roky

Doporučené články

ondrej-vlcek-web

Ondřej Vlček (Avast): Růst firmy, práce CEO, zaměření na zisk a úspěch v byznysu

pocitac-emaily-web

E-mailing: Na jaké svátky a události se zaměřit?

petr-lesensky-web

Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení

ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

Inzerce