Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Reklama na Facebooku

skola-da-vinci-web

Jak pomocí Facebooku prodat službu za 380 000 Kč

Cílem kampaně tedy bylo představit školu široké veřejnosti a přilákat co nejvíce zájemců na den otevřených dveří. Zároveň bylo cílem kampaně získat co nejvíce nových studentů.

Před 6 roky

5 tipů, jak přimět své fanoušky sdílet vaše příspěvky na Facebooku

Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval. Dnes to samé platí o Facebooku. Vlastní firemní stránka by měla být již základem, ale stále nezaručuje příval věrných…

Před 10 roky

Inzerce

Jak používat k propagaci svých projektů Facebook?

Facebook je největší sociální síť na světě, která sdružuje miliony a miliony uživatelů. Bylo by chybou toho nevyužít při propagaci vlastních webových stránek. Je to skvělý prostředek k získání nových návštěvníků nebo zákazníků, pokud nabízíte služby nebo produkt na prodej….

Před 10 roky

Založte si firemní profil na Facebooku a získejte skvělé reklamní nástroje

Reklama na internetu je v dnešní době zcela běžnou záležitostí, kterou využívají jak drobní podnikatelé, tak velké společnosti. Na trhu je však stále mnoho podnikatelů, kteří si nezaložili firemní Facebook profil. K čemu je vůbec takový profil dobrý? Sociální síť…

Před 10 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Inzerce