Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak používat k propagaci svých projektů Facebook?

Facebook je největší sociální síť na světě, která sdružuje miliony a miliony uživatelů. Bylo by chybou toho nevyužít při propagaci vlastních webových stránek. Je to skvělý prostředek k získání nových návštěvníků nebo zákazníků, pokud nabízíte služby nebo produkt na prodej. Je hned několik způsobů, jak můžete lidi přilákat.

Inzerce

Na Facebooku

Přímo na Facebooku můžete propagovat svůj byznys i v případě, že nemáte vlastní webovou stránku. Buď budete propagovat zdarma pomocí vlastní „Fun page“ nebo můžete použít Facebook reklamu, pomocí které se o vás uživatelé Facebooku dozvědí mnohem rychleji.

Fun page

Jedná se o veřejnou stránku, ke které se může připojit každý uživatel Facebooku. Díky ní můžete sdílet informace o svých produktech, službách nebo novinkách, které se nacházejí na vaší webové stránce, případně ve vašem podnikání, pokud nemáte web. Čím více budete mít fanoušků, tím vyšší bude návštěvnost webové stránky, tudíž i vyšší šance zisku.

Jak získat fanoušky:

  • můžete pozvat přátele,
  • sdílet obsah na svůj osobní facebookový profil,
  • plnit fun page zajímavým obsahem. Když začnou vaši přátelé obsah komentovat, sdílet nebo likovat, budou to vidět i jejich přátelé, kteří mohou začít dělat totéž, což pak budou vidět i jejich přátelé. Tímto způsobem se dostává stránka do povědomí velkého množství lidí.
  • pomocí Facebook reklamy,
  • pomocí aplikací na webové stránce.

Pokud nevíte, jak si „Fun page“ vytvořit, přečtěte si článek: „Jak si vytvořit stránku na Facebooku“.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Reklama

Skvělým způsobem, jak získat návštěvníky na svůj web, je Facebook reklama. Můžete si filtrovat kategorii uživatelů, kterým se má reklama zobrazovat, čímž zvýšíte její efektivitu. Jedná se o způsob, který není zadarmo, ale při nastavení kvalitní reklamní kampaně je ziskový, protože reklama vám přináší potenciální zákazníky, kteří si můžou zakoupit vaše služby nebo produkty.

Na své stránce

Like tlačítko

Pokud máte „like“ tlačítko na své stránce, návštěvník na něj může jednoduše kliknout a stát se fanouškem. Samozřejmě, stránka se mu musí líbit, proto je důležité mít kvalitní obsah. Tlačítko se může nacházet na hlavní stránce a bude znamenat „like“ pro vaši „Fun page“.

Tlačítko můžete také umístit i k jednotlivým článkům. Pokud se článek bude někomu líbit, klikne na „like“ a jeho přátelé to uvidí. Někteří si článek také přečtou.

Share button

„Share“ tlačítko je podobné jako „like“ tlačítko. Pokud stisknete na „share“, budete sdílet stránku na svůj profil Timeline. „Share“ tlačítko můžete také umístit i k jednotlivým článkům, lidé tak budou moci článek sdílet na svůj profil.

Sidebar widget

Jedná se o widget, který si umístíte na svou stránku v jakékoli části. Nejčastěji se umisťuje do sidebaru. V něm se zobrazují lidé, kteří jsou fanoušky stránky. Widget upřednostní zobrazení fotek lidí, kteří jsou fanoušky, ale zároveň i vašimi přáteli. To by mělo způsobit, že když se to líbí vašim kamarádům, tak se to bude líbit i vám.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

martin

Před 11 roky

zjistí autor stránky i kdo konkrétně liknul nebo vidí jen celkový součet lidí, kteří stránku podpořili?

Odpovědět »

Vladimír Macko

Před 11 roky

pokud máte na mysli Fun page, tedy stránku na Facebooku, určenou na propagaci, tak ano.
Budete vidět jména všech, komu se stránka líbí. Administrátor má možnost vidět i podrobnější informace o statistikách stránky, jako například, kolik lidí stránku navštívili nebo kdo o ní mluví.

Odpovědět »

Milan Seitler

Před 11 roky

Ehm, nemělo by to být spíš „fan page“?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce