Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Založte si firemní profil na Facebooku a získejte skvělé reklamní nástroje

Reklama na internetu je v dnešní době zcela běžnou záležitostí, kterou využívají jak drobní podnikatelé, tak velké společnosti. Na trhu je však stále mnoho podnikatelů, kteří si nezaložili firemní Facebook profil. K čemu je vůbec takový profil dobrý?

Inzerce

Sociální síť je mocný nástroj, který se může stát zároveň i nejlepší reklamou. Vychvalují si ho dokonce i majitelé e-shopů, kteří si mohou nechat přesunout svoji celkovou nabídku zboží a služeb přímo na firemní profil.

Celá komunita sociálních sítí si velmi ráda přeposílá zajímavé nabídky, sdílí zajímavé služby a také ráda komentuje. Novinky na profilu mohou fungovat stejně jako oblíbený odběr RSS, všichni uživatelé, kteří mají potvrzený odběr, tak budou dostávat stále nové informace o nabídkách podnikatele.

Podrobná statistika a zobrazení firmy

Každý uživatel firemního Facebook profilu si může aktivovat nejnovější verzi Timeline, která zobrazuje podrobnosti o návštěvách stránek i profilu. Podnikatel tak může podrobně sledovat kolik uživatelů v jakém období navštěvovalo stránky. Zobrazení statistiky je možné v grafické i číselné podobě.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Mnoho podnikatelů by se velmi rádo pochlubilo fotkou se zázemím firmy, logem, výrobky nebo samotnými zaměstnanci. S aktualizací na Timeline je možné umístit do profilu velkou fotku o šířce celé obrazovky, na které bude zobrazen jakýkoliv snímek či obrázek. Počítačová firma si může vyfotit technické zázemí, restaurace například posezení pro hosty atd.

Rozesílání nabídek všem fanouškům

Mnoho webových stránek má stovky nebo i tisíce fanoušků, nová služba “nabídka“ umožňuje rozesílat všem fanouškům informace o speciálních nabídkách. Nabídku je doporučené volit jednou za čas. Například prodejce elektroniky může všechny své fanoušky najednou upozornit na slevovou akci nebo nové zboží, stánek s hamburgery může upozornit své fanoušky na hamburgery za polovinu atd.

Jedná se o jeden z nejlepších reklamních tahů. Pokud se bude fanouškovi nabídka líbit, tak se zobrazí všem lidem, které má on za přátele. Díky nabídce je možné vytvořit řetězec, který osloví tisíce lidí najednou.

Profil pro všechny podnikatele

Když člověk podniká, tak je největší prioritou zisk. Aby měl podnikatel zisk, tak je potřeba dobrá reklama. Firemní profil využívají všechny typy podnikatelů, od fotografů nebo majitelů stánků s rychlým občerstvením až po velké obchody a společnosti.

Strategie firemního profilu není pouze náhodná reklama, ale jedná se o vysoce intenzivní propagaci, která upozorňuje fanoušky na nové věci a zároveň láká jejich přátele. Facebook je svým vlastním světem, ve kterém se nachází lidé všech věkových kategorií, stal se nejrozšířenějším sociálním nástrojem, který kdy v historii vůbec byl.

Pokud chce být podnikatel úspěšný, je jedno jestli začínající nebo zkušený, tak je třeba jít s dobou a soustředit svou reklamu do centra všeho dění. Pořízení firemního profilu není zas tolik drahá záležitost a jeho efekt je velmi účinný.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Právě vyšlo

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Inzerce