Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Založte si firemní profil na Facebooku a získejte skvělé reklamní nástroje

Petr Pokorný
Před 12 roky

Reklama na internetu je v dnešní době zcela běžnou záležitostí, kterou využívají jak drobní podnikatelé, tak velké společnosti. Na trhu je však stále mnoho podnikatelů, kteří si nezaložili firemní Facebook profil. K čemu je vůbec takový profil dobrý?

Sociální síť je mocný nástroj, který se může stát zároveň i nejlepší reklamou. Vychvalují si ho dokonce i majitelé e-shopů, kteří si mohou nechat přesunout svoji celkovou nabídku zboží a služeb přímo na firemní profil.

Celá komunita sociálních sítí si velmi ráda přeposílá zajímavé nabídky, sdílí zajímavé služby a také ráda komentuje. Novinky na profilu mohou fungovat stejně jako oblíbený odběr RSS, všichni uživatelé, kteří mají potvrzený odběr, tak budou dostávat stále nové informace o nabídkách podnikatele.

Podrobná statistika a zobrazení firmy

Každý uživatel firemního Facebook profilu si může aktivovat nejnovější verzi Timeline, která zobrazuje podrobnosti o návštěvách stránek i profilu. Podnikatel tak může podrobně sledovat kolik uživatelů v jakém období navštěvovalo stránky. Zobrazení statistiky je možné v grafické i číselné podobě.

Inzerce

Mnoho podnikatelů by se velmi rádo pochlubilo fotkou se zázemím firmy, logem, výrobky nebo samotnými zaměstnanci. S aktualizací na Timeline je možné umístit do profilu velkou fotku o šířce celé obrazovky, na které bude zobrazen jakýkoliv snímek či obrázek. Počítačová firma si může vyfotit technické zázemí, restaurace například posezení pro hosty atd.

Rozesílání nabídek všem fanouškům

Mnoho webových stránek má stovky nebo i tisíce fanoušků, nová služba “nabídka“ umožňuje rozesílat všem fanouškům informace o speciálních nabídkách. Nabídku je doporučené volit jednou za čas. Například prodejce elektroniky může všechny své fanoušky najednou upozornit na slevovou akci nebo nové zboží, stánek s hamburgery může upozornit své fanoušky na hamburgery za polovinu atd.

Jedná se o jeden z nejlepších reklamních tahů. Pokud se bude fanouškovi nabídka líbit, tak se zobrazí všem lidem, které má on za přátele. Díky nabídce je možné vytvořit řetězec, který osloví tisíce lidí najednou.

Profil pro všechny podnikatele

Když člověk podniká, tak je největší prioritou zisk. Aby měl podnikatel zisk, tak je potřeba dobrá reklama. Firemní profil využívají všechny typy podnikatelů, od fotografů nebo majitelů stánků s rychlým občerstvením až po velké obchody a společnosti.

Strategie firemního profilu není pouze náhodná reklama, ale jedná se o vysoce intenzivní propagaci, která upozorňuje fanoušky na nové věci a zároveň láká jejich přátele. Facebook je svým vlastním světem, ve kterém se nachází lidé všech věkových kategorií, stal se nejrozšířenějším sociálním nástrojem, který kdy v historii vůbec byl.

Pokud chce být podnikatel úspěšný, je jedno jestli začínající nebo zkušený, tak je třeba jít s dobou a soustředit svou reklamu do centra všeho dění. Pořízení firemního profilu není zas tolik drahá záležitost a jeho efekt je velmi účinný.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Petr Pokorný

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing