Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Podnikatelský záměr

Jiří Rostecký

On-line podnikání: Jak na něj?

Podrobný aktuální návod, jak začít podnikání na internetu. Rozjeďte vlastní online podnikání. Tipy na nové nápady a způsoby, jak najít první zákazníky.

Před 2 roky

Podnikatelský záměr: Proč má význam jej zpracovat?

Vytvoření podnikatelského záměru či podnikatelského plánu je stěžejní činnost, které by se měl začínající profesionál či podnikatel důsledně věnovat ještě před tím, než se vůbec vrhne do nejistého světa podnikání. V naší zemi ovšem tvorba podnikatelského plánu zatím stále není příliš…

Před 10 roky

Inzerce

Jakým chybám se vyhnout při plánování nového projektu?

Nápadů a podnikatelských záměrů má většina z nás neustále mnoho. Většina z nich je nepoužitelná, některé však vypadají použitelně a nejsou. Takové projekty jsou velmi nebezpečné, protože v nich utopíte spoustu času i peněz. Čemu se tedy vyhnout? Plánování projektu…

Před 11 roky

Podnikatelský záměr – základní kámen celého podnikání

Začátek každého podnikání má z formálního hlediska pevně a jasně daná pravidla. Je potřeba se přihlásit na živnostenském úřadě, zaplatit 1.000,- Kč jednorázový poplatek za vydání živnostenského listu, oprávnění k podnikání atd. Ovšem daleko důležitější je vlastní podnikatelský záměr, který…

Před 12 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce