Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Obchod

kristian-gambiraza-web

Jak dělat B2B sales v praxi? | Kristian Gambiraža (Spacetools)

Zjistěte, jak rozjet B2B sales ve vaší firmě, koho si na něj najmout a co žádná firma nesmí podcenit.

Před 3 týdny

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 9 měsíců

Inzerce

miroslav-mikulik-web

Jak přežít krizi v B2B podnikání? | Miroslav Mikulík (Tisk Kvalitně)

Zjistěte, jak se společnost Tisk Kvalitně dostala z krize způsobené pandemií koronaviru, co ji zachránilo a co její spoluzakladatel doporučuje dalším podnikatelům.

Před 2 roky

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Karol Veleba z effectixu ukazuje, jak jeho agentura získává nové klienty a jak funguje její obchodní oddělení. Inspirujte se pro vaši agenturu či freelance byznys.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Co při prodeji po telefonu určitě neříkat?

Rozhoduje každé slovo. Vše, co do telefonu řeknete, se počítá. Čemu se tedy raději vyhnout a co obsahuje zeď zakázaných slov?

Před 7 roky

jan-laibl-img

VIDEO: Jan Laibl: Pokud chcete uspět, tvořte partnerství

Doba se změnila. Dneska není problém vyrobit, ale prodat. A to platí, ať už jste firma nebo volnonožec. Jak se můžete od Honzy inspirovat a proč jeho firma zkrachovala? Sledujte video.

Před 7 roky

Pavel Fara: Kdo se chce živit obchodem, tak by měl mít vedle sebe někoho, kdo ho to naučí

S Pavlem Farou jsme již jeden rozhovor vytvořili. Věnoval se finančním poradcům. Pavel nás ale zaujal i jako specialista na prodávání, a to zejména svým kurzem Radost z prodeje, jehož náklady činily 4 miliony, tržby 8 milionů a neplacené části se zúčastnilo…

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Inzerce