Inzerce

Lovebrand.cz

bastard-web

10 let zkušeností největšího e-shopu s tričky Bastard.cz

Bastard.cz je za uplynulých 10 let největším trikoshopem na české scéně. Vyrobil a prodal tolik triček, že vyskládaná do komínků by sahala přes tři kilometry vysoko

Před 4 roky

lovebrand-web

Řídíte firmu a nemáte nastavené procesy? Podívejte se, jak v Lovebrandu používají Asanu

Rozlišujete projekty a procesy? Určitě byste měli. Období, kdy chtěl být každý projektovým manažerem a práce v Basecampu byla zásadou jen progresivních firem, je pomalu pryč. Procesy však zůstávají v pozadí. O tom, jak efektivně řídit firmu a opakující se…

Před 4 roky

Inzerce

matez-jindra-web

Matez Jindra: Jak může e-shop budovat značku?

Nebuďte závislí na srovnávačích, vyhledávačích ani na jiných zdrojích vašeho obratu.

Před 5 roky

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

Vedle teorie jsme probrali i praktické příklady českých i zahraničních značek.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Instant Articles

Jak ovlivní Instant Articles Facebooku značky médií?

Jedním z největších negativ facebookových Instant Articles je možná ztráta čtenářova vztahu s médiem. Jak se na to dívá specialista na branding?

Před 5 roky

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?