Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jan Tichý

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Před 6 roky

wordcamp-web

WordCamp 2016: V čem je jiný a jakou má budoucnost?

WordPress. Systém, na kterém vám dost možná funguje osobní web, blog či magazín. Pokud tomu tak je, měli byste seznámit s konferencí WordCamp.

Před 6 roky

Inzerce

První ročník ShopCampu se vydařil, záplava praktických rad vystačí účastníkům na dlouhé zimní večery

Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v pronajímání e-shopů – Shoptet a ShopSys.

Před 8 roky

Martin Bětík: Affiliate konference je pro všechny, co živí nebo baví prodej na internetu

Společnost VIV NETworks již šestým rokem pořádá populární Affiliate konferenci. Na ní nejenže vzdělává komunitu, ale zároveň se snaží spojit i partnery s inzerenty a přivést zajímavé spíkry, co se mohou podělit o své znalosti a zkušenosti.

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Inzerce