Inzerce

Inzerce

Jak dělat PPC

adam-dvorak-web

Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává podrobné analyzování konkurence, které zatím ještě většina PPC specialistů nedělá, ale postupně se to mění….

Před 9 měsíci

petra-pacakova-web

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo…

Před 3 roky

David Pohorský

Odstranění pravého reklamního sloupce ve vyhledávání Google je špatná zpráva pro malé inzerenty

Světem PPC reklamy jako kulový blesk proběhla zpráva o tom, že Google oficiálně potvrdil zrušení pravého sloupce reklamy ve výsledcích vyhledávání. Co to v praxi znamená a jak to ovlivní váš rozpočet na PPC reklamu?

Před 5 roky

Robert Štípek: Inzerenti v PPC chybují už na samém začátku

Investujete každý měsíc nemalé peníze do PPC reklamy, ale stále se nedostavují kýžené výsledky? Ztrácíte pomalu, ale jistě důvěru v PPC reklamu nebo teprve začínáte a bojíte se, že proděláte peníze? Jak dělat PPC efektivně nám radil PPC konzultant a…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Doporučené články

seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

michal-horacek-web

Michal Horáček: Jak vznikla Fortuna?

michal-mensik-web

Michal Menšík: Vývoj služby iDoDo, logistická platforma, Same Day Delivery, expanze do zahraničí

martin-wallner-web

Martin Wallner (Mixit): Ze seminární práce stamiliónový byznys

Inzerce