Inzerce

Inzerce

Google Panda

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

Unikátní zhodnocení roku 2015 ve světe online marketingu, komentáře a predikce budoucnosti.

Před 5 roky

Martin Šimko: SEO není mrtvé. A nikdy nebude

Zvyšovat, zvyšovat, zvyšovat. To se o návštěvnosti webových stránek říká. Nebo alespoň říkalo. Dnes se přístupy mění a spíše než na počet návštěvníků se hledí na jejich relevanci. Laik aby se v tom vyznal. Martin Šimko je SEO konzultant a…

Před 6 roky

František Szabó: Na affiliate dnes může vydělávat opravdu každý, nutné je však začít!

Začít s podnikáním při studiu na vysoké škole je možná příběhem mnoha našich čtenářů. Stejně tak to měl i František Szabó, který si svůj živnostenský list založil v třetím semestru v roce 2007. Jak se dál vyvíjela podnikatelská kariéra člověka, který se proslavil…

Před 8 roky

Michal Kubíček: SEO je velmi široké téma, ale většina se zabývá jen jeho základy

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333…

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jak na nové webové projekty? Jakým chybám se vyhnout?

Nové webové projekty vznikají „jako houby po dešti“. V drtivé většině je cíl pouze jediný: co nejrychleji vydělat. Drtivá většina nových webů neobsahuje téměř nic, přesto jsou už od počátku nacpané reklamou, často až za hranicí přijatelnosti. Nedělejte další takový projekt,…

Před 8 roky

Doporučené články

jan-ambroz

VIDEO: Jan Ambrož začínajícím copywriterům: Nejdůležitější je začít něco dělat

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

ladislav-trpak-web

Ladislav Trpák: Byznys model Zootu, filosofie podnikání, růst firmy

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Co je nejčastější příčinou firemních krizí a jak je řešit?

Inzerce