Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Google Panda

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

Unikátní zhodnocení roku 2015 ve světe online marketingu, komentáře a predikce budoucnosti.

Před 7 roky

Martin Šimko: SEO není mrtvé. A nikdy nebude

Zvyšovat, zvyšovat, zvyšovat. To se o návštěvnosti webových stránek říká. Nebo alespoň říkalo. Dnes se přístupy mění a spíše než na počet návštěvníků se hledí na jejich relevanci. Laik aby se v tom vyznal. Martin Šimko je SEO konzultant a…

Před 8 roky

Inzerce

František Szabó: Na affiliate dnes může vydělávat opravdu každý, nutné je však začít!

Začít s podnikáním při studiu na vysoké škole je možná příběhem mnoha našich čtenářů. Stejně tak to měl i František Szabó, který si svůj živnostenský list založil v třetím semestru v roce 2007. Jak se dál vyvíjela podnikatelská kariéra člověka, který se proslavil…

Před 11 roky

Michal Kubíček: SEO je velmi široké téma, ale většina se zabývá jen jeho základy

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333…

Před 11 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jak na nové webové projekty? Jakým chybám se vyhnout?

Nové webové projekty vznikají „jako houby po dešti“. V drtivé většině je cíl pouze jediný: co nejrychleji vydělat. Drtivá většina nových webů neobsahuje téměř nic, přesto jsou už od počátku nacpané reklamou, často až za hranicí přijatelnosti. Nedělejte další takový projekt,…

Před 11 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce