Inzerce

Inzerce

Firemní profil na Facebooku

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 5 roky

David Lörincz: Dát výpověď a začít podnikat bylo nejtěžší, ale i nejlepší rozhodnutí v mém životě

David Lörincz se toho nebojí. Několik let působil jako manažer ve společnostech Mironet.cz, Mall.cz a New Travel.cz, dlouho ale uvažoval o podnikání. Není tomu tak dlouho, co ve svém životě udělal obrovský krok novým směrem, stal se freelancerem a začal…

Před 7 roky

5 tipů, jak přimět své fanoušky sdílet vaše příspěvky na Facebooku

Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval. Dnes to samé platí o Facebooku. Vlastní firemní stránka by měla být již základem, ale stále nezaručuje příval věrných…

Před 7 roky

Největší nešvary firemních profilů na Facebooku aneb Na co si dát pozor a čím neurazit svoje fanoušky?

O tom, že je Facebook jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, není třeba vést diskuze. Asi každého začínajícího podnikatele dříve či později napadne založit si profilovou stránku svého projektu na Facebooku. Jelikož si každý nemůže dovolit hned na začátku ponechat správu profesionálům,…

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Doporučené články

filip-muska-web

Filip Muška: Jak přemýšlet nad podobou kanceláří vaší firmy?

dusan-janovsky-web

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

Inzerce