Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.
Před 7 roky
Rozhovor s českým podnikatelem, který se rozhodl opustit zaměstnání a začít podnikat. David Lörincz je dnes velmi úspěšný na volné noze. Inspirujte se od něj.
Před 8 roky
Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval.
Před 9 roky
O tom, že je Facebook jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, není třeba vést diskuze. Asi každého začínajícího podnikatele…
Před 10 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.