Inzerce

Firemní profil na Facebooku

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 6 roky

David Lörincz: Dát výpověď a začít podnikat bylo nejtěžší, ale i nejlepší rozhodnutí v mém životě

Rozhovor s českým podnikatelem, který se rozhodl opustit zaměstnání a začít podnikat. David Lörincz je dnes velmi úspěšný na volné noze. Inspirujte se od něj.

Před 7 roky

Inzerce

5 tipů, jak přimět své fanoušky sdílet vaše příspěvky na Facebooku

Sociální sítě jsou doménou moderního internetu. Ještě před pár lety se s nadsázkou říkalo, že kdo není na internetu, jako by neexistoval.

Před 8 roky

Největší nešvary firemních profilů na Facebooku aneb Na co si dát pozor a čím neurazit svoje fanoušky?

O tom, že je Facebook jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, není třeba vést diskuze. Asi každého začínajícího podnikatele…

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí