Inzerce

Emailing

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo…

Před 4 roky

martin-hamala-web

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky

Hledáte způsob, jak získat co nejvíce nových kontaktů, aniž byste přitom spoustu z nich odradili? A zajímá vás, jak s nimi dále pracovat, aby se vaši zákazníci stali skutečně spokojenými a loajálními? Zatímco do e-mailového marketingu už pronikla personalizace a úpravy na míru…

Před 4 roky

Inzerce

emaily-google-web

Jak efektivně sbírat e-maily na webu a neprovokovat Google?

Jaké metody sběru e-mailových kontaktů dnes můžete využít? A jak se vyhnout nepříjemné penalizaci, kterou Google zavede v boji proti nežádoucím pop-up oknům?

Před 5 roky

Pavel Pola o e‑mailingu: Základem je dobré poznání potřeb zákazníků

Nadšenec pro chytrý e‑mailing. Tak Etnetera Activate prezentuje svého specialistu Pavla Polu. Ten je do e‑mailingu skutečně nadšený a věnuje se mu od roku 2014.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další.

Před 6 roky

Inzerce: Získejte nové zákazníky díky direct e-mailingu od Traffic7.cz

Nedílnou součástí online a internetového marketingu je v současné době direct e-mailing, tedy cílené rozesílání nabídkového emailu na určitou skupinu lidí.

Před 7 roky

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?