Inzerce

Inzerce

Emailing

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo…

Před 4 roky

martin-hamala-web

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky

Hledáte způsob, jak získat co nejvíce nových kontaktů, aniž byste přitom spoustu z nich odradili? A zajímá vás, jak s nimi dále pracovat, aby se vaši zákazníci stali skutečně spokojenými a loajálními? Zatímco do e-mailového marketingu už pronikla personalizace a úpravy na míru…

Před 4 roky

emaily-google-web

Jak efektivně sbírat e-maily na webu a neprovokovat Google?

Jaké metody sběru e-mailových kontaktů dnes můžete využít? A jak se vyhnout nepříjemné penalizaci, kterou Google zavede v boji proti nežádoucím pop-up oknům?

Před 4 roky

Pavel Pola o e‑mailingu: Základem je dobré poznání potřeb zákazníků

Nadšenec pro chytrý e‑mailing. Tak Etnetera Activate prezentuje svého specialistu Pavla Polu. Ten je do e‑mailingu skutečně nadšený a věnuje se mu od roku 2014. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, jak dělat e‑mailing správně a jakých chyb se vyvarovat. E‑mailing už…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 6 roky

Inzerce: Získejte nové zákazníky díky direct e-mailingu od Traffic7.cz

Nedílnou součástí online a internetového marketingu je v současné době direct e-mailing, tedy cílené rozesílání nabídkového emailu na určitou skupinu lidí. E-mail marketing je stále více oblíbeným a neustále rostoucím trendem podnikatelů a firem, avšak pro jeho účinné použití je nutné…

Před 7 roky

Doporučené články

lukas-obdrzalek-web

Lukáš Obdržálek (Digital Ant): Baví mě rozjíždět nové projekty a pomáhat jim dobýt mezinárodní trh

endis-wagnerova-web

VIDEO: Endis Wágnerová: Jak se pořádá Plzeňský Barcamp?

muz-oblek-web

Businessman a řemeslník: Dva přístupy v podnikání, kterými se (ne)musíte inspirovat

Richard Dobiáš

Richard Dobiáš: Jak zlepšovat svoje copywriterské schopnosti?

Inzerce