Nedílnou součástí online a internetového marketingu je v současné době direct e-mailing, tedy cílené rozesílání nabídkového emailu na určitou skupinu lidí. E-mail marketing je stále více oblíbeným a neustále rostoucím trendem podnikatelů a firem, avšak pro jeho účinné použití je nutné mít dostatek kontaktů a zacílit na správnou skupinu uživatelů.
E-mail marketing má svůj největší úspěch díky tomu, že je snadno dostupný. E-mail dnes používá téměř každý a je to vlastně nejlevnější způsob komunikace. Za jakýkoliv jiný způsob reklamy, jako například inzerát, reklamu v televizi či rádiu nebo i sms, zaplatíte mnohem více, než za odeslání e-mailu. E-mailing je navíc měřitelný a hlavně cílený, jelikož je rozesílán na konkrétní příjemce.
Abyste získali co nejvíce nových zákazníků, potřebujete zároveň co nejširší spektrum e-mailových adres, na které budete moci vaši zprávu s nabídkou odeslat. Pokud nemáte vlastní rozsáhlou databázi e-mailových kontaktů, pak se obraťte na odborníky, kteří se e-mail marketingem zabývají.
Při výběru vhodné společnosti, která se účinně postará o váš e-mailing, je důležité vybrat takovou, která vám bude schopná poskytnout co nejvíce kontaktů a oslovit opravdu správnou skupinu uživatelů. Největší českou společností, která se specializuje pouze na tento marketingový kanál, je pak Traffic7 s.r.o.
Rozhodnete-li se využít služeb Traffic7.cz, můžete si být jisti, že pro váš e-mail marketing bude vybíráno z databáze stovek tisíc kontaktů. E-maily budou odesílány jen vybraným uživatelům dle zadaných kritérií, například podle věku, regionu či pohlaví.
Traffic7.cz má velmi dobré úspěchy v oblasti open rate, tedy v přečtení odeslaného e-mailu klienty, a i v click rate, tedy návštěvnosti vašich webových stránek oslovenými adresáty.
Chcete-li, aby byla vaše reklama opravdu cílená a hlavně vedla k úspěchu, pak se rozhodně obraťte na Traffic7 s.r.o. Díky bohatým zkušenostem této společnosti si můžete být jisti, že nešlápnete vedle, a že se dočkáte nových zákazníků.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 3 týdny
Před 3 týdny