Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Získejte nové zákazníky díky direct e-mailingu od Traffic7.cz

Nedílnou součástí online a internetového marketingu je v současné době direct e-mailing, tedy cílené rozesílání nabídkového emailu na určitou skupinu lidí. E-mail marketing je stále více oblíbeným a neustále rostoucím trendem podnikatelů a firem, avšak pro jeho účinné použití je nutné mít dostatek kontaktů a zacílit na správnou skupinu uživatelů.

Inzerce

Proč je direct e-mailing úspěšný?

E-mail marketing má svůj největší úspěch díky tomu, že je snadno dostupný. E-mail dnes používá téměř každý a je to vlastně nejlevnější způsob komunikace. Za jakýkoliv jiný způsob reklamy, jako například inzerát, reklamu v televizi či rádiu nebo i sms, zaplatíte mnohem více, než za odeslání e-mailu. E-mailing je navíc měřitelný a hlavně cílený, jelikož je rozesílán na konkrétní příjemce.

Jak získat kontakty?

Abyste získali co nejvíce nových zákazníků, potřebujete zároveň co nejširší spektrum e-mailových adres, na které budete moci vaši zprávu s nabídkou odeslat. Pokud nemáte vlastní rozsáhlou databázi e-mailových kontaktů, pak se obraťte na odborníky, kteří se e-mail marketingem zabývají.

Podle čeho správně vybrat?

Při výběru vhodné společnosti, která se účinně postará o váš e-mailing, je důležité vybrat takovou, která vám bude schopná poskytnout co nejvíce kontaktů a oslovit opravdu správnou skupinu uživatelů. Největší českou společností, která se specializuje pouze na tento marketingový kanál, je pak Traffic7 s.r.o.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Proč zvolit Traffic7 s.r.o.?

Rozhodnete-li se využít služeb Traffic7.cz, můžete si být jisti, že pro váš e-mail marketing bude vybíráno z databáze stovek tisíc kontaktů. E-maily budou odesílány jen vybraným uživatelům dle zadaných kritérií, například podle věku, regionu či pohlaví.

Traffic7.cz má velmi dobré úspěchy v oblasti open rate, tedy v přečtení odeslaného e-mailu klienty, a i v click rate, tedy návštěvnosti vašich webových stránek oslovenými adresáty.

Chcete-li, aby byla vaše reklama opravdu cílená a hlavně vedla k úspěchu, pak se rozhodně obraťte na Traffic7 s.r.o. Díky bohatým zkušenostem této společnosti si můžete být jisti, že nešlápnete vedle, a že se dočkáte nových zákazníků.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Inzerce