Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Získejte nové zákazníky díky direct e-mailingu od Traffic7.cz

Nedílnou součástí online a internetového marketingu je v současné době direct e-mailing, tedy cílené rozesílání nabídkového emailu na určitou skupinu lidí. E-mail marketing je stále více oblíbeným a neustále rostoucím trendem podnikatelů a firem, avšak pro jeho účinné použití je nutné mít dostatek kontaktů a zacílit na správnou skupinu uživatelů.

Inzerce

Proč je direct e-mailing úspěšný?

E-mail marketing má svůj největší úspěch díky tomu, že je snadno dostupný. E-mail dnes používá téměř každý a je to vlastně nejlevnější způsob komunikace. Za jakýkoliv jiný způsob reklamy, jako například inzerát, reklamu v televizi či rádiu nebo i sms, zaplatíte mnohem více, než za odeslání e-mailu. E-mailing je navíc měřitelný a hlavně cílený, jelikož je rozesílán na konkrétní příjemce.

Jak získat kontakty?

Abyste získali co nejvíce nových zákazníků, potřebujete zároveň co nejširší spektrum e-mailových adres, na které budete moci vaši zprávu s nabídkou odeslat. Pokud nemáte vlastní rozsáhlou databázi e-mailových kontaktů, pak se obraťte na odborníky, kteří se e-mail marketingem zabývají.

Podle čeho správně vybrat?

Při výběru vhodné společnosti, která se účinně postará o váš e-mailing, je důležité vybrat takovou, která vám bude schopná poskytnout co nejvíce kontaktů a oslovit opravdu správnou skupinu uživatelů. Největší českou společností, která se specializuje pouze na tento marketingový kanál, je pak Traffic7 s.r.o.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Proč zvolit Traffic7 s.r.o.?

Rozhodnete-li se využít služeb Traffic7.cz, můžete si být jisti, že pro váš e-mail marketing bude vybíráno z databáze stovek tisíc kontaktů. E-maily budou odesílány jen vybraným uživatelům dle zadaných kritérií, například podle věku, regionu či pohlaví.

Traffic7.cz má velmi dobré úspěchy v oblasti open rate, tedy v přečtení odeslaného e-mailu klienty, a i v click rate, tedy návštěvnosti vašich webových stránek oslovenými adresáty.

Chcete-li, aby byla vaše reklama opravdu cílená a hlavně vedla k úspěchu, pak se rozhodně obraťte na Traffic7 s.r.o. Díky bohatým zkušenostem této společnosti si můžete být jisti, že nešlápnete vedle, a že se dočkáte nových zákazníků.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Právě vyšlo

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Inzerce