Inzerce

Inzerce: Získejte nové zákazníky díky direct e-mailingu od Traffic7.cz

Nedílnou součástí online a internetového marketingu je v současné době direct e-mailing, tedy cílené rozesílání nabídkového emailu na určitou skupinu lidí. E-mail marketing je stále více oblíbeným a neustále rostoucím trendem podnikatelů a firem, avšak pro jeho účinné použití je nutné mít dostatek kontaktů a zacílit na správnou skupinu uživatelů.

Inzerce

Proč je direct e-mailing úspěšný?

E-mail marketing má svůj největší úspěch díky tomu, že je snadno dostupný. E-mail dnes používá téměř každý a je to vlastně nejlevnější způsob komunikace. Za jakýkoliv jiný způsob reklamy, jako například inzerát, reklamu v televizi či rádiu nebo i sms, zaplatíte mnohem více, než za odeslání e-mailu. E-mailing je navíc měřitelný a hlavně cílený, jelikož je rozesílán na konkrétní příjemce.

Jak získat kontakty?

Abyste získali co nejvíce nových zákazníků, potřebujete zároveň co nejširší spektrum e-mailových adres, na které budete moci vaši zprávu s nabídkou odeslat. Pokud nemáte vlastní rozsáhlou databázi e-mailových kontaktů, pak se obraťte na odborníky, kteří se e-mail marketingem zabývají.

Podle čeho správně vybrat?

Při výběru vhodné společnosti, která se účinně postará o váš e-mailing, je důležité vybrat takovou, která vám bude schopná poskytnout co nejvíce kontaktů a oslovit opravdu správnou skupinu uživatelů. Největší českou společností, která se specializuje pouze na tento marketingový kanál, je pak Traffic7 s.r.o.

Proč zvolit Traffic7 s.r.o.?

Rozhodnete-li se využít služeb Traffic7.cz, můžete si být jisti, že pro váš e-mail marketing bude vybíráno z databáze stovek tisíc kontaktů. E-maily budou odesílány jen vybraným uživatelům dle zadaných kritérií, například podle věku, regionu či pohlaví.

Traffic7.cz má velmi dobré úspěchy v oblasti open rate, tedy v přečtení odeslaného e-mailu klienty, a i v click rate, tedy návštěvnosti vašich webových stránek oslovenými adresáty.

Chcete-li, aby byla vaše reklama opravdu cílená a hlavně vedla k úspěchu, pak se rozhodně obraťte na Traffic7 s.r.o. Díky bohatým zkušenostem této společnosti si můžete být jisti, že nešlápnete vedle, a že se dočkáte nových zákazníků.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)