Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Získejte nové zákazníky díky direct e-mailingu od Traffic7.cz

Nedílnou součástí online a internetového marketingu je v současné době direct e-mailing, tedy cílené rozesílání nabídkového emailu na určitou skupinu lidí. E-mail marketing je stále více oblíbeným a neustále rostoucím trendem podnikatelů a firem, avšak pro jeho účinné použití je nutné mít dostatek kontaktů a zacílit na správnou skupinu uživatelů.

Inzerce

Proč je direct e-mailing úspěšný?

E-mail marketing má svůj největší úspěch díky tomu, že je snadno dostupný. E-mail dnes používá téměř každý a je to vlastně nejlevnější způsob komunikace. Za jakýkoliv jiný způsob reklamy, jako například inzerát, reklamu v televizi či rádiu nebo i sms, zaplatíte mnohem více, než za odeslání e-mailu. E-mailing je navíc měřitelný a hlavně cílený, jelikož je rozesílán na konkrétní příjemce.

Jak získat kontakty?

Abyste získali co nejvíce nových zákazníků, potřebujete zároveň co nejširší spektrum e-mailových adres, na které budete moci vaši zprávu s nabídkou odeslat. Pokud nemáte vlastní rozsáhlou databázi e-mailových kontaktů, pak se obraťte na odborníky, kteří se e-mail marketingem zabývají.

Podle čeho správně vybrat?

Při výběru vhodné společnosti, která se účinně postará o váš e-mailing, je důležité vybrat takovou, která vám bude schopná poskytnout co nejvíce kontaktů a oslovit opravdu správnou skupinu uživatelů. Největší českou společností, která se specializuje pouze na tento marketingový kanál, je pak Traffic7 s.r.o.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Proč zvolit Traffic7 s.r.o.?

Rozhodnete-li se využít služeb Traffic7.cz, můžete si být jisti, že pro váš e-mail marketing bude vybíráno z databáze stovek tisíc kontaktů. E-maily budou odesílány jen vybraným uživatelům dle zadaných kritérií, například podle věku, regionu či pohlaví.

Traffic7.cz má velmi dobré úspěchy v oblasti open rate, tedy v přečtení odeslaného e-mailu klienty, a i v click rate, tedy návštěvnosti vašich webových stránek oslovenými adresáty.

Chcete-li, aby byla vaše reklama opravdu cílená a hlavně vedla k úspěchu, pak se rozhodně obraťte na Traffic7 s.r.o. Díky bohatým zkušenostem této společnosti si můžete být jisti, že nešlápnete vedle, a že se dočkáte nových zákazníků.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Inzerce