Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

E-shop kurz

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.

Před 1 rokem

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 2 roky

Inzerce

Premium
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Nastavte vaši firmu tak, aby vás nepotřebovala. Zjistěte, co musíte udělat pro její předání nástupci a jak se mění role majitelů e-shopu Econea.cz.

Před 2 roky

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

eshop-klub-1-web

E-shop Klub #1: Živý rozhovor s Petrem Hudcem (HuráMobil.cz) o content marketingu, konkurenci i jednání s vendory

7. června jsme udělali náš první krok z on-line prostředí do toho off-line. Uspořádali jsme první vlastní konferenci s názvem E-shop Klub, kterou jsme ale pojali jinak, než jak jste nejspíš zvyklí. Už 3 roky pro vás na MladýPodnikatel.cz připravujeme…

Před 5 roky

Vyplatí se dnes ještě zakládat e-shop?

Tu statistiku určitě znáte. V Česku máme přes 35 tisíc internetových obchodů, což z nás dělá světovou velmoc. Přesto ale stále vznikají nové e-shopy a tato průtrž nových obchodníků se ne a ne zastavit. Zeptal jsem se proto několika odborníků,…

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Inzerce