Inzerce

Inzerce

Chování zákazníků

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 4 roky

Rozzlobený klient: Jak se k němu zachovat?

Pojem „nespokojený klient“ se v českých kruzích mladých podnikatelů stává skutečným strašákem. A není divu. Jeden takový nespokojený klient může ve vašem podnikání nadělat pěknou paseku – stačí, aby si nenechal své zklamání pro sebe a zatepla o něm poreferoval mezi…

Před 7 roky

Doporučené články

Ondřej Rudolf

Ondřej Rudolf: Pokud firma nemá vizi, nerozvine se

dusan-zabrodsky-web

Dušan Zábrodský: Jak v Rockaway Capital vyhledávají nové příležitosti pro investice?

filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

Inzerce