Inzerce

Inzerce

Chování zákazníků

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 4 roky

Rozzlobený klient: Jak se k němu zachovat?

Pojem „nespokojený klient“ se v českých kruzích mladých podnikatelů stává skutečným strašákem. A není divu. Jeden takový nespokojený klient může ve vašem podnikání nadělat pěknou paseku – stačí, aby si nenechal své zklamání pro sebe a zatepla o něm poreferoval mezi…

Před 7 roky

Doporučené články

pavel-ungr-web

VIDEO: Pavel Ungr: Kdo je to SEO konzultant?

petr-hlozek-web

Petr Hložek: Jak předejít syndromu vyhoření?

martin-setek-web

Martin Šetek (Zaloto): Jak oslovit a získat investora, zkušenosti z jednání, tipy pro startupy

marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Inzerce