Inzerce

Automatizace

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Praktické ukázky využití automatizace procesů pro jednotlivce i firmy. Podívejte se, jaké nástroje použít a jak nad automatizací přemýšlet. Návod pro začátečníky.

Před 1 měsícem

petr-majtan-web

Návod: Jak automatizovat stahování faktur a ušetřit spoustu času každý měsíc?

Stahujete desítky faktur z příloh vašich e-mailů a následně je přeposíláte vaší účetní? Hledáte faktury na konci zdaňovacího období ve vašem e-mailovém inboxu jako jehlu v kupce sena? Zkuste to tentokrát jinak.

Před 3 měsíci

Inzerce

petr-majtan-web

Návod: Jak automaticky stahovat skladové dostupnosti od vašich dodavatelů?

Zjistěte, jak automaticky stahovat informace o skladové dostupnosti přímo od vašich dodavatelů a vyhnout se tak zbytečné manuální práci vašich zaměstnanců.

Před 4 měsíci

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
marketing-tablet-web

Marketingová automatizace: 5 základních nástrojů a postupů pro české weby a e-shopy

Když někde řeknu, že se zabývám marketingovou automatizací, tak si většina posluchačů představí extrémně sofistikované nástroje vhodné pro korporace (např. Marketo). Taky stále častěji slýchávám: „Jo to je to posílání mailů, když si něco dám do košíku a nekoupím.“ Nevím,…

Před 4 roky

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Jak snížit svou závislost na Heurece a jak s méně lidmi odbavit více objednávek?

Před 5 roky

Automatizované e-maily: Jak si stojí v porovnání s pravidelnými rozesílkami?

Vyšší open rate, CTR i CTOR. Tak nějak vypadá sen každého e-mailingáře. Podle Martiny Vincencové z Ušetřeno.cz si ten sen můžete docela snadno splnit…

Před 6 roky

TOP obsah

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí