Inzerce

Inzerce

Analytika

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 3 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.

Před 10 měsíci

Inzerce

ondrej-hajek-web

Jak měřit a vyhodnocovat affiliate marketing e-shopu?

Měření a následné vyhodnocování affiliate marketingu je téma, které mizí a objevuje se stále dokola. Mnoho e-shopů bohužel svoje aktivity v affiliate neumí spolehlivě měřit, a tak jsme se s Ondřejem Hájkem z affiliate sítě eHub.cz rozhodli natočit toto video…

Před 3 roky

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?