Weby, na které mohou lidé vkládat komentáře jsou často živější a navštěvovanější než statické prezentace. Komu však text komentáře po publikování patří? Autorovi, nebo provozovateli webu? A kdo za něj odpovídá a nese riziko za nepravdivou či urážející informaci? Žijeme…
Před 3 roky
Zpětné odkazy jsou stále důležitým hodnotícím faktorem. Velmi zjednodušeně se dá říci, že když na vás odkáže Karlova univerzita nebo iDNES, bude to jasný signál pro vyhledávače, že jste lepší než konkurence. Jak ale kvalitní zpětné odkazy získat? Sepsal jsem…
Před 4 roky
Jak zvolit správnou strategii linkbuildingu pro váš projekt? Vyzkoušejte osvědčený postup plánování linkbuildingu od týmu specialistů MEDIAUNIT.cz.
Před 4 roky
V tomto rozhovoru si povíme, jak může i malý e-shop budovat zpětné odkazy a posilovat svoje pozice v SEO. Svépomocí a s minimálními náklady.
Před 5 roky