Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Konzultanti a specialisté

Jiří Najman o freelancingu po padesátce: Není to o „starém“ věku, je to o „mladém“ přístupu

Ivana Koutová: Lidé často začnou rozvíjet svůj nápad, ale úplně pominou, co je jejich produktem

Martin Tomčík: Pokud copywriteři budou chtít lepší rozpočet, budou si ho muset obhájit

Jan Laibl: 100% úspěšnost v obchodě je utopie. Vždycky na to budou dva

Inzerce

Jindra Šulcová radí, jak a proč si zaregistrovat ochrannou známku

Marek Krška: Na českém trhu není moc konkurentů, co by mohli ukázat čísla jako my

Andrea Novotná: Prostředí, kterým se obklopujeme, nás ovlivňuje jak psychicky, tak výkonnostně

Petra Větrovská: Začínala jsem jako kodérka a přidávala jsem odkazy do katalogů

Pavel Fara: Kdo se chce živit obchodem, tak by měl mít vedle sebe někoho, kdo ho to naučí

Petr Špetla: Kamera mě chytla asi v osmnácti a skloubila všechno, co si od života představuji

Margit Slimáková: Zdravá výživa ovlivňuje náš vzhled, naše chování i výkonnost

Jan Řezáč: Pod 100 tisíc korun se nedá kvalitní web vytvořit

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.