Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jak začít podnikat a neztratit čas ani peníze

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

Crowdfundigová platforma se věnuje dobročinným i komerčním sbírkám. Co jí funguje v marketingu, jak se dostává do médií a na čem vydělává nejvíce peněz?

Před 2 roky

Premium
pavel-ungr-web

Růst v podnikání na volné noze | Pavel Ungr

Patří mezi nejzkušenější freelancery českého marketingového rybníčku. Na čem vydělává nejvíce peněz? A jak vymýšlí nové zdroje příjmu?

Před 2 roky

Inzerce

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

John Vanhara o podnikání v USA a založení společnosti Shipito. Zjistěte, díky čemu firma rychle vyrostla, jak ji řídil, vybíral lidi a co dělá po prodeji.

Před 2 roky

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Zakladatel vyhledávače Jyxo, platformy Blog.cz a startupu Zuri o budoucnosti technologií a potřebě kvalitního vývoje. Jak reagovat na virtuální realitu?

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 2 roky

Premium
jakub-jurovych-web

Investoři mimo Evropu. Jak je získalo Deepnote? | Jakub Jurových

Jak získat investory mimo Evropu? Zakladatel Deepnote Jakub Jurových vypráví o cestě jednoho z nejúspěšnějších tuzemských startupů.

Před 2 roky

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Pro všechny, co chtějí rozjet úspěšné podnikání. Detailní návod, jak začít podnikat a ověřit zájem o váš produkt či vaši službu na trhu. Radí Margareta Křížová.

Před 2 roky

Premium
petr-kovacik-web

Petr Kováčik: Proč Blabu neuspělo a nakonec se zavřelo?

Založil nový startup, ale nakonec ho musel zavřít. Komentoval to i zakladatel Seznamu Ivo Lukačovič. Zjistěte, proč se to stalo a co se Petr svým neúspěchem naučil.

Před 2 roky

jiri-hluchy-web

Budování projektu Frenkee, investice do vývoje, marketing | Jiří Hluchý

Jak vytvořit vlastní projekt a sestavit pro něj tým, který bude fungovat? A jak přistoupit k marketingu? Poslechněte si tvůrce projektu Frenkee Jiřího Hluchého.

Před 2 roky

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Detailní návod, jak začít podnikat na volné noze. Zkušenosti z praxe sdílí jeden z nejvýraznějších freelancerů na českém internetu.

Před 2 roky

Premium
tomas-sebek-web

Tomáš Šebek: uLékaře.cz málem zkrachovalo. Příběh o investorech a změně strategie firmy

Známý chirurg musel předstoupit před své zaměstnance a říct jim, že nemá na výplaty. Příběh o špatných investorech a rozhodnutích, kterým vy můžete předejít.

Před 2 roky

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Partner jednoho z nejvýraznějších investičních fondů v Česku rozebírá investice, které se nevyvedly. Proč firmy neuspěly a co je spojuje?

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce