Zajímá vás, jak hledat zaměstnance do vaší firmy? Připravili jsme pro vás sérii rozhovorů s nejzkušenějšími manažery a podnikateli v Česku. Dozvíte se, jak hledání zaměstnanců v praxi probíhá a jaké trendy moderního trhu práce si musíte uvědomit.
Mnoho firem zapomíná, že požadavky současných generací zaměstnanců se výrazně liší. Jinak si své zaměstnání vybírají lidé po 40 letech věku a jinak mladí studenti. Každá generace navíc vyrůstala v jiném prostředí, a tudíž má od zaměstnání odlišná očekávání.
Hledat zaměstnance v dnešní době není jednoduché, na druhou stranu pro to mají firmy mnohem více nástrojů než dříve. Vedle tradičních inzertních portálů mohou posloužit i sociální sítě a další místa nejen na internetu. V rozhovorech se dozvíte, co funguje jakým firmám a v čem se od nich můžete odlišit.
Obecně vám doporučujeme přemýšlet nad tím, proč by vlastně měli lidé chtít pracovat zrovna pro vás a čím jste pro ně atraktivní zaměstnavatel. Řada firem totiž zkouší hledat zaměstnance, ale nakonec dokáže nabídnout podprůměrné podmínky a potenciální kandidáty ničím nezaujme. To souvisí nejen s atraktivitou vaší firmy a její značkou na trhu, ale třeba i s vaší firemní kulturou, vzděláváním manažerů a samozřejmě i s prezentací vašich klíčových zaměstnanců.
Všechny naše rozhovory si můžete přehrát i jako audio podcast na cesty. Doporučujeme je poslouchat velmi pečlivě, protože v nich zkušení manažeři a podnikatelé sdílí zkušenosti, jak hledat zaměstnance, z praxe na českém i zahraničním trhu práce.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.