Inzerce

Inzerce

Jak hledat zaměstnance?

Zajímá vás, jak hledat zaměstnance do vaší firmy? Připravili jsme pro vás sérii rozhovorů s nejzkušenějšími manažery a podnikateli v Česku. Dozvíte se, jak hledání zaměstnanců v praxi probíhá a jaké trendy moderního trhu práce si musíte uvědomit.

Mnoho firem zapomíná, že požadavky současných generací zaměstnanců se výrazně liší. Jinak si své zaměstnání vybírají lidé po 40 letech věku a jinak mladí studenti. Každá generace navíc vyrůstala v jiném prostředí, a tudíž má od zaměstnání odlišná očekávání.

Hledat zaměstnance v dnešní době není jednoduché, na druhou stranu pro to mají firmy mnohem více nástrojů než dříve. Vedle tradičních inzertních portálů mohou posloužit i sociální sítě a další místa nejen na internetu. V rozhovorech se dozvíte, co funguje jakým firmám a v čem se od nich můžete odlišit.

Obecně vám doporučujeme přemýšlet nad tím, proč by vlastně měli lidé chtít pracovat zrovna pro vás a čím jste pro ně atraktivní zaměstnavatel. Řada firem totiž zkouší hledat zaměstnance, ale nakonec dokáže nabídnout podprůměrné podmínky a potenciální kandidáty ničím nezaujme. To souvisí nejen s atraktivitou vaší firmy a její značkou na trhu, ale třeba i s vaší firemní kulturou, vzděláváním manažerů a samozřejmě i s prezentací vašich klíčových zaměstnanců.

Všechny naše rozhovory si můžete přehrát i jako audio podcast na cesty. Doporučujeme je poslouchat velmi pečlivě, protože v nich zkušení manažeři a podnikatelé sdílí zkušenosti, jak hledat zaměstnance, z praxe na českém i zahraničním trhu práce.

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Většina firem neumí zaujmout a získat ty nejlepší zaměstnance, kteří jdou raději pracovat jinam. Jak ti změnit a jak nastavit firmu, aby pro ni pracovali špičkoví lidé?

Před 1 týdnem

vojta-bulir-web

Růst týmu: Z 1 na 15 lidí během 1 roku | Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz)

Mnoho firem našich posluchačů rychle roste, a s tím roste i počet členů jejich týmu. To samé se děje i ve SmartEmailingu poskytujícím populární e-mailingový nástroj.

Před 4 týdny

Inzerce

jiri-jemelka-web

Výběr zaměstnanců do firmy: Jak ho zvládnout? | Jiří Jemelka

Řídí více než 40 firem. Co se naučil o hledání a výběru lidí? A jak řešit problémové zaměstnance? Poslechněte si Jiřího Jemelku.

Před 1 měsícem

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Diana Rádl Rogerová radí, jak vybírat zaměstnance do firmy tak, abyste v podnikání rostli a prosperovali. Podívejte se, jak to dělá Deloitte a co můžete dělat vy.

Před 1 měsícem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Johny Machette radí, jak hledat zaměstnance a jak přivést ty nejlepší mladé talenty na trhu práce. Zjistěte, co mladí chtějí, jak se rozhodují a proč pro vás (ne)chtějí pracovat.

Před 2 měsíci

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Jak připravit firmu na předání nástupci a jak se z exekutivní role přesunout do role majitelské? Spoluzakladatel MALFINI Martin Hausenblas sdílí své zkušenosti.

Před 2 měsíci

Premium
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

SportObchod.cz se z české firmy přepnul do mezinárodní. Marketingový ředitel Ondřej Bumbálek popisuje, jak změna probíhala a jak hledají zaměstnance v cizině.

Před 2 měsíci

radek-stourac-web

Hledání IT specialistů do firmy | Radek Štourač (Kinali)

Radek Štourač z firmy Kinali radí, jak najít nové vývojáře, programátory, kodéry a další IT specialisty. Podívejte se, jak to dělá jeho společnost.

Před 2 měsíci

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Bývalý generální ředitel Komerční banky a investor Radovan Vávra o tom, jak připravit firmu na budoucnost a do čeho investovat vydělané peníze.

Před 2 měsíci

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Zakladatel Vivantisu radí, jak do firmy přivést co nejzkušenější zaměstnance, a to i tehdy, pokud sídlíte na malém městě. Jak s nimi poté pracovat a jak je motivovat?

Před 2 měsíci

tomas-widlak-web

CTO radí: Jak nastavit firmu, aby pro vás chtěli vývojáři pracovat? | Tomáš Widlák (Lemonero)

Zjistěte, jak najít vývojáře pro vaši firmu. Zkušený CTO radí, jak firmu nastavit, aby pro ni chtěli vývojáři dlouhodobě pracovat a byli spokojení.

Před 3 měsíci

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 3 měsíci

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?