Inzerce

Jak založit vlastní firmu?

jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

O založení vlastní agentury přemýšlí nejeden freelancer. Jenomže, co se potom změní a jak se podnikání na volné noze liší od budování firmy? O tom jsem si povídal s Janem Tichým. Honza založil vlastní agenturu Medio Interactive, která se později…

Před 3 roky

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

Michaela Rostocka – Poplara nejvíce lidí zná díky pořadu Den D, který vysílala Česká televize. V roli investora tam hodnotil začínající projekty a mnohdy poměrně drsnou formou dával zpětnou vazbu jejich zakladatelům. Ve skutečnosti byl prý ještě tvrdší. O úspěchu…

Před 3 roky

Inzerce

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Začínal jako freelancer, po pár letech ale založil vlastní agenturu Pábení. Podnikání mu rozjela kampaň, která ve skutečnosti vůbec nefungovala. A jak sám přiznává, spíš než penězi se v podnikání řídí vlastní představou o světě. To je Roman Hřebecký, host…

Před 3 roky

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Před více než 10 lety založil se svým kolegou Shoptet. Dnes Miroslav Uďan poskytuje webové řešení pro desítky tisíc internetových obchodů a jeho firma neustále roste. O její historii a o tom, co se při tom musel všechno naučit, jsme…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Jak váš byznys změní 3,5 měsíce s americkými startupy?

Zakladatel inteligentního nástroje pro projektové řízení ApuTime Martin Lonský vycestoval na 3,5 měsíce do USA. V rozhovoru jsme si povídali o tom, co mu tato cesta dala a jaké zkušenosti do podnikání získal od amerických startupů. Do USA, konkrétně do…

Před 3 roky

ondrej-materna-web

Ondřej Materna (Legito): Startup bez investora, vývoj produktu, B2B sales

Ondřej Materna je velmi vytížený. Rozhovor jsme spolu domlouvali několik měsíců a většinou se nám to nepovedlo proto, že byl v zahraničí a navštěvoval klienty své firmy. Nakonec jsme se ale přeci jen sešli. Ondřej je spoluzakladatelem a CEO platformy…

Před 3 roky

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč….

Před 3 roky

lenka-izsak-web

Lenka Izsák (MiaBella.cz): Budování zakázkového krejčovství, zakládání e-shopu, rozjezd podnikání

Lenka Izsák je zakladatelkou e-shopu a zakázkového krejčovství MiaBella, které vyrábí a prodává svatební a společenské šaty inspirované stylem 50. let. V našem rozhovoru mluvila o tom, jak svoje podnikání zakládala a co doporučuje ostatním začátečníkům. Dnešní rozhovor je věnovaný…

Před 3 roky

sarka-litvinova-web

Šárka Litvinová (ASIANA, Letuška.cz): Budování úspěšné firmy, boj s konkurencí, tendry a nové technologie

Začínali krátce po revoluci. Manželé Litvinovi založili malou cestovní agenturu, jejíž název jim poradil indický guru. Z malé agentury se ale postupem času stala velká a Šárka Litvinová dnes řídí společnost ASIANA, která provozuje např. portál Letuška.cz. V rozhovoru jsme…

Před 3 roky

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 3 roky

jan-urban-web

Jan Urban: Hledání investora, rozjezd nových firem, začátky s investováním

Investoři nejsou jen velké venture kapitálové fondy, jak to občas ve světě startupů vypadá. Mohou to být i jednotlivci, kterým se povedlo v podnikání vydělat dostatek peněz na to, aby mohli sami investovat do zajímavých projektů. Jedním z takových investorů-freelancerů…

Před 3 roky

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?

Příběh ovocného baru Matyho Smoothies, na jehož konci byla velká finanční ztráta, psychické zhroucení a mnoho cenných zkušeností o začátcích v podnikání.

Před 3 roky

TOP obsah

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize