Jiří Rostecký odpovídá na otázky zkušeného interim manažera Jiřího Jemelky o řízení firem, budování vztahů, dosahování prosperity i vytváření pracovního prostředí.
Před 4 měsíce
Gabriela Mrkvicová je zkušená networkerka, která založila komunitu aktivních podnikatelů a firem s názvem Smart Network. Jejími setkáními a kluby prošlo už více než 6000 podnikatelů.
Před 4 měsíce
Chce procestovat Afriku, ale předem na to musí připravit svou firmu. Ta má roční tržby ve středních desítkách milionů. Jaké změny už ve firmě udělal?
Před 5 měsíců
Kenticu se povedlo vybudovat nový produkt, až z něj vznikla samostatná firma. Petr Palas odkryl, jak takový úspěch můžete zažít i ve vaší firmě.
Před 5 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Jiří Jemelka má letité zkušenosti ze stovek firem, a to jako interim manažer. Sám navíc vybudoval společnost JPF, ve které zaměstnává celou řadu zkušených specialistů na byznys.
Před 6 měsíců
Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.
Před 7 měsíců
Oběma je kolem 30 let a už za sebou mají roky úspěšného podnikání. Co se naučili, do čeho investují peníze a jak přemýšlí nad AI a budoucností?
Před 7 měsíců
Jiří Jemelka detailně popisuje, jak se tvoří strategie firmy, co to je a jak s její tvorbou začít. Jiří má zkušenosti se stovkami firem.
Před 7 měsíců
Říká se, že první 3 roky firmy jsou nejvíce klíčové a že v nich rozhoduje o tom, zda firma najde na trhu své místo. Je to skutečně pravda? A co musí zakladatelé firem v prvních 3 letech udělat?
Před 7 měsíců
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.