Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jak založit vlastní firmu?

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Rostecký odpovídá na otázky zkušeného interim manažera Jiřího Jemelky o řízení firem, budování vztahů, dosahování prosperity i vytváření pracovního prostředí.

Před 4 měsíce

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

Gabriela Mrkvicová je zkušená networkerka, která založila komunitu aktivních podnikatelů a firem s názvem Smart Network. Jejími setkáními a kluby prošlo už více než 6000 podnikatelů.

Před 4 měsíce

Inzerce

Premium
lukas-matejcek-web

Chce procestovat Afriku. Jak u toho bude řídit svou firmu? | Lukáš Matějček (Bagind)

Chce procestovat Afriku, ale předem na to musí připravit svou firmu. Ta má roční tržby ve středních desítkách milionů. Jaké změny už ve firmě udělal?

Před 5 měsíců

Premium
petr-palas-web

Jak Kentico škáluje svůj byznys a vybudovalo úplně novou firmu? | Petr Palas

Kenticu se povedlo vybudovat nový produkt, až z něj vznikla samostatná firma. Petr Palas odkryl, jak takový úspěch můžete zažít i ve vaší firmě.

Před 5 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka má letité zkušenosti ze stovek firem, a to jako interim manažer. Sám navíc vybudoval společnost JPF, ve které zaměstnává celou řadu zkušených specialistů na byznys.

Před 6 měsíců

Premium
stepan-rybnicek-web

Rozjeli vlastní značku v Německu, Rakousku a dalších zemích. Jak expanduje Foul? | Štěpán Rybníček

Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.

Před 7 měsíců

Premium
horeni-roz-web

Ve 30 jsou milionáři. Jak byznys mění jejich život? | Libor Hoření a Jakub Rož

Oběma je kolem 30 let a už za sebou mají roky úspěšného podnikání. Co se naučili, do čeho investují peníze a jak přemýšlí nad AI a budoucností?

Před 7 měsíců

jiri-jemelka-web

Strategie firmy: Co to je a jak se tvoří? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka detailně popisuje, jak se tvoří strategie firmy, co to je a jak s její tvorbou začít. Jiří má zkušenosti se stovkami firem.

Před 7 měsíců

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Za 7 let vybudovali stamilionový byznys, a to s vlastními kabelkami a peněženkami značky Vuch. Jaká rozhodnutí jim pomohla nejvíce vyrůst? Odpoví Martin Kůs.

Před 7 měsíců

vit-endler-web

První 3 roky budování startupu. O čem jsou? | Vít Endler (Fingood)

Říká se, že první 3 roky firmy jsou nejvíce klíčové a že v nich rozhoduje o tom, zda firma najde na trhu své místo. Je to skutečně pravda? A co musí zakladatelé firem v prvních 3 letech udělat?

Před 7 měsíců

kristian-gambiraza-web

Rozjezd podnikání s malými dětmi. Jak to zvládnout? | Kristian Gambiraža

Jak rozjet podnikání, když máte doma malé děti a na účtu moc nezbývá? O tom jsme si povídali s Kristanem Gambiražou, který si tím prošel teprve nedávno.

Před 7 měsíců

Premium
lucie-harnosova-web

Ženy v byznysu. Jak dosáhnout úspěchu a být šťastná? | Lucie Harnošová

Prošla si vlastním byznysem a milionovými dluhy. Dnes Lucie Harnošová radí ženám, jak v byznysu zůstat ženami a žít naplno. Inspirujte se jejím příběhem a zkušenostmi s klientkami.

Před 8 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce